Uitgerekend September 2019

Hai allemaal,Gefeliciteerd allemaal!Ik heb ook afgelopen zaterdag een test gedaan en ik ben zwanger! Het was een grote verrassing aangezien ik net in het ziekenhuis liep voor mijn onregelmatige menstruatie en te horen kreeg dat ik een te hoge LH waarde had. Ik zou aan de hormonen moeten om zwanger te worden. Gelukkig niet dus!Ik heb al contact gehad met de verloskundige. Ik weet niet hoe lang ik zwanger ben. De eerste dag van mijn laatste menstruatie was 25 oktober 2018, maar de clear blue test gaf 1-2 weken aan. Ik krijg een extra echo om te kijken hoe lang het nu echt is. Spannnnnend! De verloskundige dacht 5-6 weken.Groetjes

Hoi iedereen ;) ik sluit me ook graag aan, ik heb vorige week positief getest en ben uitgerekend 2 september.ik ben in mei 2018 bevallen van een dochter:)ondanks dat het dicht op elkaar zit, en toch wel gepland is vind ik het heel moeilijk om het mijn familie straks te vertellen 

Gefeliciteerd allemaal!Ik ben er op 24 december achter gekomen van ons tweede kindje zwanger te zijn! Onze eerste is in december 1 jaar geworden. Redelijk snel achter elkaar dus. Volgens de vk ben ik op 1 september uitgerekend maar na de echo weten we natuurlijk zeker wat de datum is.We weten nog niet zeker wanneer we het aan iedereen gaan vertellen, maar waarschijnlijk wordt dat na de eerste echo (14 januari). Spannend!

Hallo mommies-to-be!Allereerst allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!Na 12 jaar proberen, verschillende IUI behandelingen, 2 ronden IVF, 3 terugplaatsingen en 1 miskraam hebben wij op 28-12 ook positief getest. Ook ik herken de onzekerheid na een eerdere miskraam. Het is zo spannend! Hopelijk mag het deze keer goed gaan. Ik zou dan op 6 september aanstaande uitgerekend zijn. Ik heb gelukkig niet te veel last, alleen een beetje gevoelige borsten en wat moe, maar niet noemenswaardig eigenlijk. 30-01 de eerste echo, dan wordt het hopelijk wat echter  ☺️Leuk om ervaringen te delen! Iedereen een goede zwangerschap gewenst! 

Op 22 november was de eerste dag van mn laatste menstruatie. Op 24 december ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben!! Volgens eigen berekening zou ik op 29 augustus uitgerekend zijn, maar 14 januari heb ik mn eerste echo dus dan weet ik het zeker. Ik vind het zo spannend allemaal en geloof het nog steeds niet helemaal, hebben jullie dat ook?

Terug
Bovenaan