Uitgerekend September 2019

Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. ?

[quote quote=10255141]Goed om te horen dat volgens mij inmiddels iedereen goed is bevallen! Ik ben op 6 oktober bevallen, 5 oktober ingeleid en helaas na 16 uur (ondanks weeenopwekkers) nog maar 5 cm ontsluiting. Het werd toen een keizersnede. Heftig allemaal, maar toch wel een positieve ervaring. Het herstel gaat goed, al moest ik natuurlijk wel even in het ziekenhuis blijven. Ben in ieder geval blij om weer thuis te zijn! Ons zoontje heet Milan. ?[/quote]
Fijn. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Veel plezier en vooral ook veel genieten!!

Dankjewel Nobba!

Gefeliciteerd Noortjeee, wat balen dat het toch nog een keizersnee is geworden na zo lang weeen... Maar fijn dat het herstel goed gaat! Leuke naam!

Gefeliciteerd Noortje! Zelfde datum als ik bevallen en ook via keizersnede. Hopelijk gaat het herstel goed. Dat is mij wel een beetje tegen gevallen. Vandaag voor het eerst buiten geweest met de kleine. Geniet er verder lekker van!

Terug
Bovenaan