Uitgerekend September 2019

Misschien dat ze het voor de 1e week bedoelde maar was zo aan het twijfelen wat nu goed is omdat de kleine nu 12 dagen oud is en nog 1 kruik in bedje heeft maar de temperatuur tussen de 36.8 en 37.2 is over de geheledag wij dus die kruik ook kunnen gaan afbouwen nu. Sommige dingen maken me zo aan het twijfelen 1e kindje dus alles is nieuw wel fijn dat je op het forum nog advies kan vragen?☺️

Gefeliciteerd met Sjors, Egeltje??
Wij hebben een rumoerig dagje met veel krampjes, 3 outfits verder vanwege pittige poepluiers en een kindje die veel nabijheid nodig had. Moet zeggen dat het fijn was toen mijn vriend thuis kwam en het even overnam en ik terug naar bed kon om even bij te slapen. 
Hopelijk nu een nachtje met wat uurtjes slaap?? 
Volgens mij wachten we nog op 2 dames hè qua babynieuws. Daarna ga ik mezelf aanwennen om in het andere topic baby's september verder te schrijven. Beetje een gewoonte geworden om op zoek naar dit topic te gaan?

Duurde even (sorry ;-)) maar heb me even nuttig gemaakt tijdens het kolven deze nacht. Ik heb iedereen waar we (volgens mij, ik heb heel wat bij moeten lezen) niets meer van hebben gehoord eruit gehaald. Ik hoop uiteraard dat ook deze meiden bevallen zijn van een gezonde baby! Leuk dat we nu een baby topic hebben, kunnen we daar gezellig verder kletsen!

@Mariekesep, mooi die geüpdatete lijst en leuk om alle namen er nu ook bij te zien... Dank!
Ik ben er alleen uitgehaald terwijl ik toch wel een actief forumlid ben van deze groep? hierbij mijn datums en naam: LadyJ uitgerekend 29 september, bevallen: 17 september van een meisje Amy?

Oeps LadyJ, die was niet de bedoeling. Het was 3 uur 's nachts dus misschien niet helemaal alert haha ;-)
@Maaikespat: bij ons draagt Siem nu nog de standaard uitvoering met een laken + dekentje. We hebben inmiddels ook de Puckababy Piep Teddy in huis voor als het echt wat kouder gaat worden. Daar hebben ze geen dekentje bij nodig. Trouwens, in die teddy variant is het helemaal een schattig gezicht haha, pluizig bolletje. 

Haha nou ik vind het sowieso netjes van je hoor om 3u 's nachts zo en een lijst bij werken. Maar thnx voor het toevoegen!?
Oh ik ga ook eens kijken naar een Teddy puckababy. 
Wij hebben die meyco swaddle en daarover doen ik nog een laken en dekentje. Maar ik wil sowieso niet te lang wachten met een slaapzakje. Vind dat toch geruststellend ofzo

Terug
Bovenaan