Uitgerekend september 2022

Hoe gaat het hier met  iedereen? Ik had gemaild maar heb geen reactie gehad,  dus ga toch maar even zo verder?
Iedereen al een afspraak bij de verloskundige of inmiddels misschien een eerste echo gehad? Al zwangerschap kwaaltjes? 

Hoihoi!
De WhatsApp groep is momenteel vol. Anders wordt het te druk.
Ik heb afgelopen donderdag mijn eerste echo gehad. 8w was ik toen precies. 1 sept uitgerekend.
En met jou?

@Happy Flower Heb je het naar het eerste of tweede mailadres gestuurd? Indien het tweede, daar zit ik zelf ook in, dan heb ik dit zojuist doorgegeven aan degene die het mailadres heeft aangemaakt (en dus beheerder van die groep). ?
@Gebruiker10096603 Ik heb m'n booster gehad de dag nadat ik m'n positieve zwangerschapstest had ?. Vaccinaties/booster komt niet bij je kind terecht. Corona besmetting daarin tegen kan wel eventuele schadelijke gevolgen hebben. Ik heb dan ook geen seconde getwijfeld.
Verder gaat het met mij goed. Nog nauwelijks last van klachten, alleen af en toe 'menstrustiekrampen' en wel (vooral snachts) enorme pijn in onderrug. 14 februari pas eerste echo... Tijd kruipt voorbij ?  

Heej allemaal,
Ik ben waarschijnlijk ook in september uitgerekend. Ik hoop vrijdag een datum te krijgen. Vorige week vertelde de gynaecoloog dat ik ongeveer 4 à 5 weken was.. en ze kon me nog niet met duidelijkheid zeggen of het er 1 of 2 waren. Dus wij wachten vol spanning op vrijdag!

Ik heb de verloskundige nog niet gebeld, het is al vaker mis gegaan in het begin. Hebben besloten tot vrijdag te wachten met bellen.  
Ik begin wel wat misselijk te worden, snel duizeligheid en vooral moe. Maar kan ook tussen mijn oren zitten nu ik weet dat ik zwanger ben. Zit vandaag pas op 5 weken dus kan nog bijna niet. 

Terug
Bovenaan