Uitgerekend september 2022

Ja zeker een speciale dag super leuk!
Ik heb me ook aangemeld voor deel 2! Hopelijk krijgen we een leuk groepje :)

Ik twijfelde dus ook voor de WhatsApp dus heb me nu voor de tweede groep aangemeld ? Vraagje ik heb zaterdag mijn boosterprik.. weet iemand of dat gewoon veilig is? Misschien heeft iemand al geïnformeerd,  anders ga ik morgen even bellen.
Edit: heb even gegoogled en vond dit: Vaccinaties kunnen tijdens de hele zwangerschap gegeven worden. Er zijn geen aanwijzingen dat vaccinatie in de eerste 12 weken leidt tot complicaties. Wil je liever niet in de eerste 12 weken gevaccineerd worden? Plan je  vaccinatie dan daarna. Wacht liever niet tot het einde van de zwangerschap. Als je aan het einde van je zwangerschap besmet wordt met een COVID-19 infectie heb je namelijk meer risico op complicaties.

@Iris K ik had serieus de dag na mijn positieve test m'n booster. Toen moest ik dus op het formulier ineens invullen dat ik zwanger was. De GGD medewerkster was dus de eerste (na m'n partner uiteraard) die het wist en me feliciteerde haha, was heel gek. Maar je kunt hem inderdaad gewoon halen. Doet niets met je kindje.
@Happy flower heb zelf ook echt die onzekerheid , dus begrijp je goed. Behalve wat 'menstrustiekrampen' heb ik ook eigenlijk geen klachten, dus dat voelt ook gek. Ik kijk daarom heel erg uit naar de eerste echo omdat ik het nogsteeds niet echt geloof op de een of andere manier. Maar dat duurt nog iets meer dan drie weken ?. Overigens: in het tweede appgroepje kun je nog zeker aansluiten! ?

goedemorgen meiden ik wil me graag aanmelden voor deze groep ben er net achter gekomen dat ik zwanger ben als het goed is uitgerekend op 29-9-2022

Goedemorgen, hier ook uitgerekend in september, van mijn 2e en onze eerste samen. Voor nu de berekening 11 september, 27e de eerste echo heel benieuwd. Mocht er nog plek zijn in een app groepje meld ik me ook graag aan!?

Terug
Bovenaan