Uitgerekend september 2022

Net de eerste echo gehad en die was goed duidelijk vruchtje met kloppend hartje ik dacht zelf precies 7 weken te zijn en de meting kwam uit op 6w en 5 dagen dus dat klopt wel ong.:) Over 2 weken mogen we nog eens spieken.

Wat fijn @Lavendeltje! Lijkt me zo'n magisch moment! Wij moeten helaas nog een tijd wachten, tot 14 februari. (Dan ben ik 8+2 weken). De dagen kruipen voorbij haha.

Hi dames!

Ik ben zelf 7 september uitgerekend en gister een echo met een prachtig kloppend hartje te zien. Ik hoop dat er nog ruimte is in de groepsapp, heb bij mijn vorig dochtertje ook in een groep gezeten en hier hele leuke contacten uitgehaald. Ik durfde mij helaas niet eerder aan te melden vanwege wat bloedingen en nu heb ik het gevoel overal net te laat te zijn. Dus als er nog een plekje is, heel heel heel graag! 

Groetjes.

Dat is een goed idee! Ik zit ook niet bij de whatsappgroep.
Ik heb een nieuw e-mailadres aangemaakt:
Uitgerekendseptember2022deel2@outlook.com

Hopelijk krijgen wij ook een leuk clubje bij elkaar ?

@Gebruiker10373203 Leuk, ik heb een mail gestuurd! Eerst had ik enige twijfel, omdat het nu allemaal toch nog wel 'geheim' is en hier natuurlijk anoniem is. Maar uiteindelijk lijkt het me toch wel leuk dus aangemeld. Kans is erg klein dat er toevallig iemand tussenzit die ik ken ?
@Gebruiker10375313 Ow wat leuk! Wel speciale dag hè. Heb helemaal niets met Valentijnsdag, maar dit jaar ineens heel veel zin in hihi.

Terug
Bovenaan