Uitgerekend september 2022

Hoi Allemaal, hier gisteren een onverwachte positieve zwangerschapstest in mijn handen nadat ik me bedacht dat ik al ongesteld had moeten zijn! Ik heb al een dochter van 4 (16/11/17) en nu volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 13/09/22! 

jullie ook allemaal gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Gooood morning!
Gefeliciteerd allemaal!! ❤
Hier een half uur geleden positief getest! Echt een knaltest. Had het totaal niet verwacht deze maand.
Nu even iets leuks bedenken om het vanavond aan manlief te vertellen. Gelukkig ben ik vrij vandaag :)
Uitgerekende datum is 19 september. Zo balen dat je niet gelijk nu al een echo kan laten maken he, je wil zo graag weten of alles oké is..

Geniet ervan, dames! ❤

Gefeliciteerd allemaal!

Gistermiddag en vanochtend een licht streepje op de test... Heb een onregelmatige cyclus van ergens rond de 40 dagen en dit zou betekenen dat het gelijk de eerste ronde is gelukt. Vanmiddag nog maar even een test van een ander merk kopen voor de zekerheid. Zo spannend!
Als die ook positief dan voeg ik me graag bij de app groep.

Ik heb ook gemaild! 
leuk zo'n groepje. Volgens mij eigen berekeningen ben ik nu 7 weken uitgerekend begin september. Helaas veel last van misselijkheid en vermoeidheid. Ik heb mn eerste echo pas eind januari ' zucht '

Terug
Bovenaan