Uitgerekende datum

Goed nieuws Dandelion!! Wat een verrassing moest dat voor jullie zijn, een meisje! Geniet er lekker van.
De eerstvolgende is nu nicole82, nog even aftellen nicole!
Gaat er hier iemand nog een pretecho laten doen?

Super dandelion! Gefeliciteerd met jullie meid hihi!
Ik heb vanochtend de bevestiging gekregen dat we op dinsdag 18 december een pretecho gaan doen om 18:30 :)
Dus ik wel nonna1988

xxx

Fijn om te lezen dat de 20 wk echo's goed zijn verlopen! Ik mag woensdag, gaat toch best wel snel ineens. @nonna1988 Puppp is een huiduitslag met veel kleine bultjes. Als je op google kijkt kun je beetje zien hoe het eruit ziet. Ik heb wel een hormoonzalf gekregen van de dermatoloog. Mag maar een bepaalde hoeveelheid gebruiken, maar zonder is het niet uit te houden. Volgens hem kon deze variant (cutivate) goed gebruikt worden tijdens de zwangerschap. Als ik het niet gebruik breidt het alleen maar meer uit en het irriteerd zo erg dat ik geen kleding op mijn huid kan verdragen en dus dan ook niet kan werken. Heel vervelend en dan mag ik nog 5 maanden. Ik probeer zoveel mogelijk wel te genieten, want dit is toch de laatste keer. Maar met die jeuk...valt dat niet altijd mee. 10 december laat ik een fotoshoot doen van mijn buik. Van de 1e heb ik eigenlijk geen foto's gemaakt. Wel een gipsbuik, maar tijdens de verhuizing is die helaas kapot gegaan. Van de 2e ook geen foto's. De 3e wel eindelijk gedaan en van deze moeten ook gewoon foto's gemaakt worden. Het is toch een leuke herinnering. @dandelion Leuk een meisje!! Verrassing!!! Ik mag woensdag en ben benieuwd of het nu ook echt bevestigd wordt dat het een meisje is. Naam hebben we inmiddels gevonden voor een meisje. Was toch best lastig. Nog heel even wachten....

Dag allemaal! Wat leuk om al jullie verhalen te lezen.
Ik ben Inez en ben 30 jaar en ben 12 maart uitgerekend van onze 1ste kindje en het wordt een meisje!
En hoe voelt iedereen zich? Mijn buik begint laatste weekjes goed te groeien :))

Hey inez! ik ben ook gezellig 12 maart uitgerekend van een meisje :)

Ik voel me op zich prima en heb al een flinke buik! Dat verschild wel bij iedereen dat merk ik wel hahaha

Hoi Inez,
Ik ben nu 20 wk en ben 22 maart uitgerekend. Heb al een behoorlijke buik. Mensen vragen constant hoelang moet je nog? En als ik zeg dat ik nog maar op de helft zit vragen ze: weet je zeker dat er maar 1 in zit? We zullen wel zien waar het heen gaat. Nu lekker genieten van de schopjes...

hey Nicole hahaha ik krijg dus ook die opmerking... is het er naar 1? het lijken er wel 3 blabla soms lieg ik gewoon tegen wildvreemde ja hoor nog maar ff! dikke doei voor hun hahahah geen zin in in dat gemekker! Ben pas 1 kg aangekomen... dus dat valt mee lijkt me

Maandag 20 weken echo gehad ennn weer een meisje in het lijstje! Het belangrijkst was natuurlijk dat er geen rare dingen te zien waren op de echo. Ze was goed gegroeid en was lekker beweeglijk. Alweer over de helft, de tijd vliegt.
1 maart - Bessie77- 3de kindje - ♡ - meisje :)
7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - jongen - 20 wkn echo: alles goed! echo 4d +/- 27 wkn?
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ - 2e echo 20 aug
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - meisje - vlgnd echo met 32 wkn
11 maart - Yessica22 - 2e kindje - Meisje - 20 wkn echo 21 okt.
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ -meisje!-20 wkn was goed! Its a girl!
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - jongen! - - 20wkn was goed!!!!
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje -
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ -
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - ♡ - meisje - 20 wkn echo helemaal goed
22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ - meisje? - 20w echo 5 nov
25 maart - Rafika - 5e kindje -
27 maart- kimnr3- 3e kindje-
27 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - meisje! 4dec. echo

Terug
Bovenaan