Uitgerekende datum

Wij zijn er nog niet uit. Vind een meisjesnaam veel lastiger dan een jongensnaam. We willen het liefst geen naam die heel erg vaak voorkomt (Emma, Anna, Sophie etc), maar ook weer niet een hele aparte naam.. En dan moet het ook nog passen bij de achternaam, eventuele tweede naam, geen nare associaties met mensen die we al kennen met die naam... Kortom, we hebben nog wel wat werk te doen hahaha.

Hè leuk welkom Inez.
Wat leuk al die meiden..... Een van die knappe jongetjes is van mij ;-))
Hier momenteel niet zo lekker.. Blaasontsteking dus ziek thuis had er zo last van! Hopelijk snel beter!

Fijn al die goede echo's

Oh zie dus net dat m'n bericht niet gepost was maar nog hier stond te wachten...
Wij hebben ons namen lijstje naar 4 verkleind. Waarvan het waars 1 o 2 wordt. Manlief is niet zo makkeljjk hahaha
Opzich wel handig want zo hebben we niet veel keus ;-))

Wat toevallig Annemarie onze naam kan ook voor beide! :)) Zal toch niet dezelfde zijn hè?! Hihi....
Ja eetje1986 het is ook wel een hele lastige beslissing hoor, ben blij dat mijn vriend al een hele leuke naam had! Succes ermee.

Dankjewel MIssM, wat vervelend van je blaasontsteking! Had je erg veel klachten?

Ja ben er wel ziek van geweest Inez. Veel buikpijn. Nu alleen nog als ik iets doe zoals lopen bukken etc snel harde buik. Dus nog even rustig aan deze week.

Leuk een naam voor beide geslachten!

Wij zijn ook al uit over de naam. Voor een jongen hadden we al een naam. Zou evt ook voor een meisje kunnen, maar we hebben voor een meisje toch voor een andere naam gekozen. Hebben jullie het ook dat als je ene naam bedenkt dat je er toch een beetje aan moet wennen? Het is nog best onwerkelijk, je hebt een naam, maar hebt er nog totaal geen gezicht bij. :))

Terug
Bovenaan