Uitgerekende datum

Hoe het is het jullie!?? Nicole slaapt je meisje al wat beter?
Hier alles oké, teuntje doet t prima. Hij slaapt heerlijk door en krijgt 5 flesjes van 150/5 al geef in nu sinds 2 dagen savonds 180/6 en na de nacht ook. Soms laat ie dan wat staan. Hij woog nl vorige week al 5375 gram.
Fijne Koningsdag met de mini baby's erbij!
 
Hoi iedereen,

Ik moet even wenen aan de nieuwe indeling van de site. Kon eerst deze pagina niet weer vinden.
Milena heeft zo haar momentjes, het gaat wel beter nu ze in de puckababy ligt. Ze krijgt nu ongeveer 6 flesjes van 150ml. Vannacht heeft ze een fles overgeslagen, ze mocht om 23 uur de laatste fles hebben, maar kwam pas om 3.00 uur. Dus van 20 tot 3 geslapen. Ze had overdag een hele onrustige dag en veel hazeslaapjes gedaan, dus ik denk dat ze wel erg moe was.
Heb nog wel moeite om de ritme erin te krijgen. Ga haar nu wat vaker boven in haar bedje leggen. De ene keer wil het wel en de andere keer niet, vanwege de vele krampjes die ze heeft. Ze heeft nog last van spruw en daar krijg ik nystatine voor. Maar hier krijgt ze dus ook dunnen ontlasting van. De eerste weken zijn een beetje afzien vindt ik. Zodra ze iets ouder is en lekker doorslaapt wordt het weer een stuk makkelijker.
Vorige week voor het eerst naar cb geweest en was ze al 4730 gram en 55 cm. Dus ze is flink gegroeid.
Iedereen een leuke koningsdag gehad?
 
Hey hallo!
Jeetje ik moest flink zoeken! Krijg ook ineens geen email meldingen meer...
Hier gaat alles supergoed met Dani! Ze woog op 30 april 5950 en was 60 cm lang :) Dani slaapt al vanaf een week of 3 s nachts door dus ik mag in mijn handjes knijpen :)
Ze krijgt 4 voedingen 2x 230cc in de ochtend en avond en tussendoor 2x 200cc. Zet doet het hier goed op en wij hebben onze rust op deze manier...
Koningsdag ben ik bij mijn zusje geweest met haar twee kids was zeker gezellig :)

Groetjes xxx
 
Milena doet het ook steeds beter. Ze had gisteravond de laatste fles om 21.00 uur en heeft tot 5.30 uur geslapen. We willen de laatste fles graag naar 22.30 / 23.00 uur brengen, maar dat is nog best lastig. Ze krijgt om de 3 a 4 uur een fles van 180/6 en deze gaat eigenlijk altijd wel helemaal op.
Ik baker haar nog wel in in van die swaddle me doeken. Zo slaapt ze veel rustiger en langer.
og wel veel last van krampjes en de spruw is ook erg hardnekkig. 2e kuurtje is bijna op en het is nog niet helemaal over.
Hoe gaat het bij de rest? Iedereen moet nog even wennen aan de nieuwe indeling zeker :) vindt het er niet makkelijker op geworden hoor!
 
Hey ladies!

Jeetje Dani is al 3 maanden, wat vliegt de tijd voorbij! Vele van jullie zijn vast weer aan het werk of beginnen binnenkort...ik zou 15 juni beginnen, maar helaas pindakaas laten mijn bekken dat nog niet toe! Ff langer thuisblijven dan maar het is niet anders... hoe gaat het met jullie kindjes?

Dani krijgt nog maar 4 voedingen, dit is al zeker 1,5 mnd het geval volgens mij 2 mnd al...230cc in de ochtend en laatste fles en de 2 voedingen overdag 200cc. Ze slaapt dus echt al door van +/- 20.00- 6.30/7.00 en als elze er zin in heeft zelfs 7.30/8.00!! Je begrijpt ik zeur geen moment!

Ze slaapt overdag ook best goed alleen rond etenstijd heeft ze de neiging te mopperen en jengelen, maar goed kind huilt amper dus ze zal toch een keer moeten janken Hahahaha

Fijn weekend allemaal en ik hoop dat alles goed gaat bij jullie  :)

Liefs Annemarie
 
Hoi allemaal, ik ben ook heel benieuwd hoe het jullie allemaal vergaat. Onze kindjes zijn inmiddels allemaal een half jaar oud geweest, en jouw meisje bessie is alweer bijna 1! Jeetje waar blijft de tijd. Hoe is het met de mama's, en met de baby's? Liefs.
 
@nonna1988

ja wat gaat de tijd snel he. Wouw idd @bessie77 alweer bijna 1 jaar.

Ben benieuwd naar alle baby's en mama's!

Hier een grote vent van 9140 gram en 74 cm. Verkent heel de kamer op z'n buik rollend en schuivend maar nog niet echt bezig met zitten en staan en echt kruipen. Hij vindt het wel best zo. Genoeg te doen en te zien!
 
Terug
Bovenaan