Uitgerekende datum

@nonna
Welke flessen heb jij? Ik dr brown en bij de ar voeding zit al jbp wij gebruiken level 2 spenen en hebben voor de zekerheid level 3 besteld dat ging iets te hard :p
Wat betreft kraamvisite ja dat begint nu behoorlijk te komen...jammer dat ze niet eerder al kwamen toen de hulp er nog was...
Ach ja straks wel leuk shoppen als je al die bonnen mag inleveren XD

Liefs xxx
 
Ik ook dr. Browns met de eerste speen erop. Net bij de voeding van half 12 kwam het er weer met een golf uit. En hij liet ook nog 30cc staan. Ik merk dat ik dan toch wel onzeker word hoor maar ik moet er maar op vertrouwen dat hij genoeg binnen krijgt.
 
misschien toch overstappen op antireflux voeding?? Want daar zit al jbm in en sindsdien gaat het hier goed met spugen...
Alleen als je dan verhoogt dan spugen ze weer ff meer...
 
De eerste dagen wel veel bezoek gehad van vooral oma's. Verder nog geen echte kraamvisites gehad. Ik merk dat naarmate je meer kinderen krijgt het met elk kind de kraamvisites ook minder worden, minder kaartjes krijgt etc.
Nu ik Milena overdag ook wel eens boven leg is ze 's nachts minder onrustig. Ze slaapt nu wat beter. Ze spuugt niet, wel heeft ze last van krampjes. Ik gebruik nu ook dr Brown fles, had eerst avent, maar die ging veel te snel en waren de krampjes ook veel meer.
Ze wil nog niet helemaal van fles tot fles slapen. het liefst ligt ze lekker bij mama op de borst en dan laat ze zo bijna 4 uur ipv 3 uur tussen de fles.
Het 1e jaar is de minste jaar vindt ik. Ze ondergaan zoveel, ze groeien dan het hardst, de tandjes komen, van vloeibaar voedsel naar vast voedsel en noem het maar op.
Nu nog lekker genieten van mijn verlof en van haar zolang ze nog zo klein is. Voor je het weet is het alweer voorbij...
 
Hoe gaat het slapen 's nachts met jullie kindjes? Milena lukt het niet om 's nachts in haar bedje in slaap te komen. Nu is ze een buikslaper, maar dit mag niet. Ik heb haar nu overdag even op haar buik in de kinderwagen gelegd en zo slaapt ze zomaar 4 uur lang. Als ze op haar rug ligt slaapt ze maar een uurtje. Zucht...weet niet wat handige oplossing is. Jullie enig idee?
 
Hey nicole!
Hier gaat slapen gelukkig goed! Vandaag is Dani precies 6 weken dus ze is wel meer wakker en idd sprongetjes dat ze gewoon huilen of krampjes vreselijk... dat had Jill totaal niet he!
Maar ik heb weer een relaxte baby getroffen dus de momenten dat ze ff huilt/krijst zijn zo voorbij en zijn nog niet eens dagelijks!

Wat betreft het buikslapen Dani is geen buikslaper maar ik denk dan vroeger sliepen ik en mijn zusje op onze buik!! Overleg eens met de huisarts want die van mijn zus sliepen ook alleen maar op hun buik en hij zei god ieder jaar veranderd het dus maak je niet druk en leg ze lekker op hun buik.
Vertrouw op je moedergevoel jow en jij hebt genoeg ervaring :)

Succes! Geniet van het goddelijke weer!

Liefss
 
Vervelend dat ze zo lastig slaapt. Hoe sterk is ze in der nekje?
Teun slaapt ook goed snachts. In een puck à baby zak. Overdag slaapt ie ook wel goed. Hij krijgt nu 5 of 6 flessen oer dag ben nu over aan t gaan op omneo voeding omdat ie veel krampjes heeft en moeite met poepen.

Idd genieten dat weer!
 
Ik leg haar nu op haar zij en ben aan het zoeken naar zo'n puckababy zak. Ze aait nl heel erg met haar armpjes en slaat, knijpt en krabt zichzelf. En daardoor houdt ze zichzelf steeds wakker. Dus dat gaan we even proberen. Ga zeker lekker genieten van het heerlijke weer. En jullie ook lekker genieten. En fijn dat het zo goed gaat met de kleintjes!!
 
Terug
Bovenaan