Uitgerekende datum

Gefeliciteerd Nicole!!! Wat fijn voor je dat ze er eindelijk is. En wat een snelle bevalling! Super. Wat een prachtige naam heeft ze gekregen zeg! Echt heel mooi. Geniet er lekker van met zijn allen. Veel liefs
 
Hoe gaat het met iedereen en de kleintjes? Hier vandaag de laatste kraamdag alweer gehad. Milena is alweer een weekje oud. Vandaag begonnen met haar overdag op haar eigen kamertje te laten slapen. Ik had haar eerst beneden, maar is toch te rumoerig waardoor ze 's nachts niet meer wil slapen. Het is allemaal weer even wennen en elk kind is weer anders. Geniet er nog van allemaal!
 
Een week alweer! Gaat snel he? Teun is al 3 weken!!! Gaat super goed hier. Sinds paar daagjes doe ik nitriton bij z'n fles en daardoor is ie wat rustiger. Slaapt lekker (overdag ook 2 x boven probeer ik) drinkt sinds 2 dagen 5 flesjes van 150 melk!!! Echt goed. Vast drukke boel bij jou ja.. Zouden er al meer maart baby's zijn geboren???
 
Heyy nicole!
Dani is komende donderdag alweer 6 weken gaat snel jow!
Ahh milena een week wauw lekker gevoel he :)

Ritme is hier eigenlijk goed en mag niet klagen...vannacht eerste doorslaap nachtje gehad om 23.30 fles en ze begon om 5.00 te piepen, heb haar bij me gelegd en uiteindelijk om 5.45 de fles gegeven...nu slaapt ze eindelijk weer dus ga ook mijn ogen ff dicht doen :p

Lekker genieten!

@mism aahhh blijf het een supernaam vinden Teun :)
 
Hoi allemaal! Hier beginnen we allemaal ook steeds meer te wennen aan ons nieuwe leven als gezin. 'S nachts doet Phyllon het super, hij slaapt dan van fles tot fles in zijn wiegje. Overdag vindt hij het de laatste dagen lastiger om zelf in slaap te komen. Bij ons in de arm of wandelend in de wagen lukt het hem wel. Zijn flesjes drinkt hij over het algemeen goed, soms laat hij wat staan maar dan zal hij wel genoeg hebben denk ik zo. Hij spuugt nog wel regelmatig na een voeding. De ene keer meer dan de andere keer, en soms juist helemaal niet. Ik had Johannesbroodpitmeel bij de natuurwinkel gehaald maar als ik dat toevoeg krijgt hij niks meer uit de fles. Dus zou ik een grotere speen moeten kopen. Ik kijk het nog wel even aan.
Iedereen nog druk met kraamvisites? Wij hebben bijna iedere dag wel bezoek. En als we een dagje niks hebben vind ik dat heerlijk, even rust. Vanmiddag gaan we met Phyllon naar een verjaardag van een vriend van ons. Ik ben benieuwd hoe hij het doet. Vrijdag hebben we onze eerste afspraak bij het consultatiebureau. Afgelopen dinsdag zijn we al even geweest om te wegen. Hij woog nu 4550 gram (geboortegewicht 4350 gram). Dus dat is netjes volgens mij. Veel liefs!
 
Terug
Bovenaan