Uitgerekende datum

Welkom aan alle nieuwe mama's hier! Wordt een leuk groepje zo!
Hoe staat het met jullie kwaaltjes? Ik ben af en toe een beetje misselijk maar na een beetje eten gaat het weer. Ook heb ik niet zoveel eetlust meer. Maar al met al denk ik dat ik niets te klagen heb :)

Welkom nieuwkomers en van harte gefeliciteerd!!
Nicole geeft helemaal niks hoor, ik ben ook geen die-hard forumbezoeker, haha. Ik probeer een beetje bij te blijven maar soms is het erg veel op bij te houden en bij te lezen. Jeetje wat zul je je zoon missen, hoe oud is hij? Was het zijn eigen keus om bij zijn vader te gaan wonen?
Fijn dat je een hartje hebt gezien! En 20 augustus is inderdaad al bijna. Ik mag de 21e. Spannende week voor een aantal van ons dus.
Dandelion, ik ook af en toe was misselijk, ben maar 1 keer een hele week echt misselijk geweest van 's ochtends tot 's avonds, gelukkig is dat nu over. Ik eet ook veel andere dingen dan voor ik zwanger was. En moe!!! Dat ben ik echt heel erg. Soms echt geen fut om iets in het huis te doen.

Hallo allemaal. Wij zijn op het moment druk met onze vakantie, dus vandaar op het moment niet zo actief online.

Maar de echo was goed. Mooi bewegelijk kindje te zien. Maar volgens die echo was ik op dat moment 9,6 weken zwanger. En dat is te kort voor de termijn echo. Dus woensdag mogen we weer. Helemaal niet vervelend :)

Fijn dat je echo goed was brandje. En idd fijn nog zon echo! Hebben wij ook ;-))

Hier ook misselijk al gaat het sinds een paar dagen eindelijk wel beter. Nog steeds kleine beetjes eten al gaat m'n lunch wel goed zeker op m'n werk. Heb dan zon honger dat ik alles op eet hahaha.

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - combinatietest (jaja) op 19 aug
7 maart - brandje85 - 3e kindje -♡ - termijnecho 20 aug
10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - combinatietest op 26 aug
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ - 4e echo 20 aug
13 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - termijnecho 21 aug
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - termijnecho 26 aug
15 maart - zilverui89 - 2e kindje - 2e/termijn echo 2 sept
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 2de/termijnecho 28 aug
18 maart - Nicole82 - 4e kindje - termijnecho 20 aug
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1e echo 25 aug
24 maart - dandelion87 - 1e kindje?- ♡ - 2e echo 4 sept
25 maart - Rafika - 5e kindje - 1e echo 2 sept

Kei fijn Brandje! Kun je je bij ons aansluiten, Missm, Annemarie en ik zijn eigenlijk even ver op een dag verschil zo'n beetje.@Bessie77 succes vandaag bij de combinatietest!

Terug
Bovenaan