Uitgerekende datum

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - combinatietest (jaja) op 19 aug

7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - 20wkn echo ? - Vlgnd controle 26 sept
10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ -2e echo 20 aug10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - combinatietest op 26 aug
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ - 4e echo 20 aug
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - termijnecho 26 aug
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje - 2e/termijn echo 2 sept
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 2de/termijnecho 28 aug
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1e echo 25 aug22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 3e echo 18 sept24 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 2e echo 4 sept
25 maart - Rafika - 5e kindje - 1e echo 2 sept

Alles goed ook hier! Een weekje verder dan we dachten.. 11 weken en 5 dagen vandaag. Uitgerekende datum is gezet op 7 maart 2015.
De baby was stronteigenwijs, liet zich maar moeilijk meten, was constant aan het draaien en bewegen. Erg bijzonder dat dit in je eigen lichaam gebeurt maar je er totaal geen weet van hebt!
Weet nog niet wanneer ik de 19 wkn echo heb. Bij 16 wkn wil ik een afspraak maken voor de geslachtsbepaling. Wanneer ik de datum heb vul ik hem aan. Volgende controle is over 5 weken, dan gaan we naar het hartje luisteren en de standaard dingen als bloeddruk en zo.
Ik moet wel gaan prikken voor diabetes, omdat mijn zusje zwangerschapsdiabetes heeft gehad. Heb me laten vertellen dat het drankje wat je dan in moet nemen erg vies is. Wish me luck!!

Wat leuk om al jullie verhalen te lezen en te lezen dat alles goed gaat!!
Je zou toch het liefst elke week een echo hebben?! Ik heb nu het idee dat ik al maaanden wacht! (2 weken geleden de eerste echo gehad, haha)
Ik wilhet zo graag vertellen.
Weten jullie al gevoelsmatig wat het wordt? Ik weet bijna zeker dat we een zoon krijgen. In beide families zijn het zowel bij ouders als alle broers en zussen als eerst jongens geweest.

Ja duurt lang he dandelion. Heb je het nog niemand verteld? Wacht je tot se 12w grens? Wij hebben het na de echo verteld aan iedereen heerlijk!

Missm ja we wachten tot de volgende echo uitwijst dat alles tot zover goed is. Hebben jullie het na de eerste echo verteld? Ik wilde het wel vertellen maar mijn man niet. (Stiekem toch aan twee vrienden verteld,ssst! )
Nicole82 jij moet dus ook nog even in spanning afwachten tot de 20wkn echo komt?
Ik heb al wat leuke dierenkoppen op de kop kunnen tikken (haha) via marktplaats.voor de babykamer uiteraard. Wil verder nog niets aanschaffen maar vond ze echt te leuk!

Hoi @Nonna1988 en anderen! Dank je, wat lief dat je eraan dacht! En wat spannend dat je verder was dan je in eerste instantie te horen had gekregen :) Ik probeerde eerder deze week al te reageren, maar kreeg een gekke foutmelding. Nu een tweede poging.
De combinatietest was goed, we hoeven ons nergens zorgen over te maken. De kansen zijn gemiddeld 1 op 168 op mijn leeftijd, bij mij is de kans 1 op meer dan 5000. Ik was enorm opgelucht. Ik heb de test dit keer trouwens wel gedaan, omdat ik wist dat ik - bij een slechte uitslag - een tweede test kon doen (de NIPT), die voor het eerst niet schadelijk is voor het kindje (in tegenstelling tot de vlokkentest). Nu kan ik echt gaan genieten van deze zwangerschap. De echoscopiste heeft meteen het hartje laten horen Dat vind ik toch zo bijzonder, schiet ik elke keer weer vol van. Het is echt het eerste contact dat je hebt met je kindje (los van het gekriebel af en toe).
Nu dan op naar de 20 wkn echo op 10 oktober. Volgens de Chinese kalender wordt het een jongen. De vorige twee keren had die gelijk (twee jongens). Ik ben zó benieuwd! Zal ik zelf een nieuw lijstje maken? Wel zo makkelijk, denk ik?
@dandelion87, wij hebben ook gewacht met vertellen aan de grote buitenwereld. We hebben het wel familie en intieme vrienden verteld. Ik wilde eerst die combinatietest achter de rug hebben. Ik had er weinig zin in om op mijn werk alles uit te moeten leggen over de lastige keuzes waar we met een minder gunstige uitslag voor waren komen te staan.

1 maart - Bessie77 - 3e kindje - 20 wkn echo 10 oktober7 maart - Nonna1988 - 1e kindje - ♡ - 20wkn echo ? - Vlgnd controle 26 sept10 maart - brandje85 - 3e kindje - ♡ -2e echo 20 aug10 maart - Yaske - 1e kindje - ♡ - combinatietest op 26 aug
12 maart - Annemarie31 - 2e kindje - ♡ - 4e echo 20 aug
14 maart - Missm - 2e kindje - ♡ - termijnecho 26 aug
15 maart - Zilverui89 - 2e kindje - 2e/termijn echo 2 sept
17 maart - Jits84 - 1e kindje - ♡ - 2de/termijnecho 28 aug
21 maart - Eetje1986 - 1e kind - 1e echo 25 aug22 maart - Nicole82 - 4e kindje - ♡ 3e echo 18 sept24 maart - Dandelion87 - 1e kindje - ♡ - 2e echo 4 sept
25 maart - Rafika - 5e kindje - 1e echo 2 sept

Terug
Bovenaan