uitgeteld in juni wie??????????

Hoi ik ben Bianca 28 jaar en ik verwacht 13 juni ons 2de kindje. We hebben al een prachtige dochter van 4 Ashanty. Ik heb 30okt de 1ste echo en kan niet wachten totdat het zover is. Ik wil iedereen veel plezier wensen met hun zwangerschap!

Groetjes Bianca

hoi, kwam je op het zwanger worden forum al tegen en nu mag ik je gelukkig volgen naar dit forum! En als het goed is zijn we gelijk uitgeteld namelijk 22 juni als ik het goed onthouden heb . heb net de test gedaan, nadat ik zaterdag een twijfelachtige test had, zondag negatief maar vandaag dik positief!!!

mijn schuilnaam is annabel, ben 27 jaar en dit wordt ons eerste kindje. De aanstaande papa is 36 jaar.

Hoi Annabel leuk dat we elkaar dan hier al kunnen treffen. Het is zo snel gegaan ik had 7 aug van dit jaar mijn spiraaltje eruit laten halen en nu al zwanger. Mijn man zegt ook dat hij superzaad heeft haha. Die mannen altijd!! Maar je mag van geluk spreken als je zo snel zwanger bent. Nog 6wk en dan hebben we de 12wk alweer bereikt hopen dat alles goed blijft gaan. Het is en blijft een wonder zwanger zijn. Ik spreek je weer.

Groetjes Bianca

Hoi allemaal!

Ik ben nu ong.6 weken zwanger,en ong.de 22e van juni 2007 uitgerekend.Heb 8 november m'n eerste controle.Dan word er ook een afspraak gemaakt voor een termijn echo,dan zal de werkelijke datum wel bekend worden.
Ik wens iedereen een heel voorspoedige zwangerschap toe!

Groetjes van Shirien

hoi allemaal
Ook ik ben in juni uitgerekend nl. op de eerste.maar ik zal me eerst even voorstellen.Ik ben 28 en heb al twee jongens.Een van 4 en een van bijna 7.
Ze weten nog niet dat er nog een kleintje komt.Dat vertellen we als het allemaal wat zichtbaarder is.Na wat los vast vragen willen ze nog wel een baby in huis.maar wel een meisje!! Nou we zullen zien of dat is gelukt.
Succes met de zwangerschap allemaal.
Groetjes Jesdes

JA hoor.... ik ben ook in juni uitgerekend. De 19e om precies te zijn. Het zal onze tweede kindje worden. We hebben al een prachtige zoon die in september 2 jaar is geworden. Ik hoop van harte dat de zwangerschap net zo fantastisch zal verlopen als de eerste keer.
Allemaal heel veel plezier, succes en  zonodig sterkte gewenst.

Hallo Ik ben Denise 32 jaar oud en zwanger van mijn eerste kind. Mijn uitgerekende datum is 20 juni dus ik zit nu op 6 weken. groetjes!

Hallo Allemaal,

Ben ook uitgerekend in juni, de 14de, heb al een dochtertje van 2 jaar oud.Hebben jullie veel last van de "zwangerschaps kwaaltjes"?Ben zelf een beetje misselijk en heb soms steken in mijn onderbuik.Bij mijn eerste ben ik zelfs flauw gevallen maar dat valt nu gelukkig mee.Als de 3 maanden om zijn kan ik er eindelijk van proberen te genieten.Voor zover dat lukt met een 2 jarige meid.

Groetjes Dinny

Terug
Bovenaan