uitgeteld in juni wie??????????

Hoi,ik ben 35 en ook uitgerekend ergens half juni.Deze zwangerschap kwam erg onverwacht maar zeer gewenst.Onze dochter van 15 maanden is namelijk geboren uit een IVF behandeling! We zijn dus erg verbaasd maar dolgelukkig.Het is werkelijk een wonder.
Groetjes Diesje

Hoi 28012005

Ik kom je vanaf het "zwanger"forum hier even opzoeken.
Ik was benieuwd hoe het met je gaat?
Gaat alles goed met je zwangerschap, niet al te ziek hoop ik?
Geniet ervan he, en ik blijf je verhaaltjes hier wel een beetje volgen
Ik ga morgen testen.....spannend!!!!

Trusten.

Lfs Niek

Hoi allemaal,
ik ben 37,en zwanger van de 3e...een komplete verrassing!!! maar heeeel erg welkom!de eerste is na 7 jaar dokteren via IVF,daarna binnen het jaar zwanger van de 2e...en nu 4,5 jaar later...weer een wonder! verwachtten we rond 14 juni ons 3e kindje..! dus nu nog heel pril zwanger... ik zal blij zijn als we 2 maandjes verder zijn en een echo gehad hebben om te weten dat alles goed gaat met de kleine...
    geniet van jullie zwangerschap!   groetjes Millie.

Hoi Hoi,

Ik ben ook nog maar  net zwanger. We weten het pas sinds  vorige week  woensdag.  Wij (mijn vriend en ik) verwachten ons eerste kindje  23 juni...en het liefst zouden we het ook aan iedereen vertellen zo trots zijn we. We zijn nog wel een beetje selectief met wie we het wel vertellen en wie niet, maar beetje bij beetje wordt het toch wel rond verteld. Ik en mijn vriend dus ook zijn er veel te trots op op het helemaal stil te kunnen houden. We kunnen niet wachten tot het juni is en hij of zij geboren is!!
Liefs Ilse

hallo zwangere meiden,

ook ik ben zwanger en ongeveer 18 juni 2007 uitgeteld.
hoop dat alles goed gaat nu, heb 5 maanden geleden een kindje verloren van 8/9 weken oud.
dus ik heb het nog maar tegen weinig mensen verteld dat ik zwanger ben.
daarom is het zo leuk om te zien hoeveel meiden er uitgeteld zijn in juni
nou laat die buikjes maar lekker groeien meiden!!! hahaha
en geniet ervan, het is een groot wonder te noemen, zwanger zijn!!!
hoop dat het met iedereen goed mag gaan!
liefs zonneveld

hallo,
allemaal gefeliciteerd, ook ik weet net dat ik zwanger ben, volgens mij nu een week of 5, zeer pril dus nog, maar al het goede komt langzaam..
lijkt me gezellig om te kletsen met vrouwen die ook in juni zijn uitgerekend.
groetjes

Hallo meiden,

Gefeliciteerd allemaal met jullie zwangerschap!
Ik ben uitgerekend op 26 juni, en nu dus net 5 weken en 1 dag zwanger. Ben heel blij, maar vind het allemaal ook nog erg spannend. Kan niet wachten tot ik de eerste echo gehad heb (over 4 weken).
Op het juni forum is al een hele lijst van vrouwen die in juni zijn uitgerekend! Leuk om op deze manier contact met iedereen te hebben.

Nou geniet allemaal van jullie zwangerschap!
groetjes Marieke

Hai, ook ik ben in juni uitgerekend, van mijn eerste spannend allemaal hoor.
groetjes lin

Terug
Bovenaan