uitgeteld in juni wie??????????

Hai meiden

ook ik ben in juni uitgerekend. Op 17 juni, volgens eigen berekeningen. 14 november naar de Vk en die zal wel bepalen of het ook klopt. Ik krijg namelijk nu al een buikje en mijn borsten zijn nu al heel erg toegenomen in grootte. Terwijl ik nog maar 6 weken ben en 5 dagen. Erg apart. Ik ben wel een beetje misselijk, maar hoef echt niet over te geven ofzo. Normaal geef ik altijd erg snel over, als ik ziek ben of iets vies ruik,.... Mijn borsten zijn wel erg gevoelig. Gelukkig dan maar... want ik ben wel eens bang dat het niet goed is dat ik nog niet misselijk ben.
Het is onze eerste en ik ben de eerste binnen onze vriendenkring.. dus veel ervaringen uitwisselen is er nog niet bij.
ik vind het wel erg lastig om te wachten met het vertellen. Mijn ouders en zusjes weten het al wel, net als schoon ouders en schoonzusjes. maar ik wil het wel graag aan vriendinnen vertellen. ik kan me bijna niet meer stil houden.... maar ik wil even wachten tot ik bij de VK ben geweest. dan ben ik ook 9 weken en dat is dan vroeg genoeg om te melden....
spannend spannend spannend zeg.
Meiden; allemaal veel geluk gewenst bij de zwangerschap en tot spreeks...

groetjes Zoegirl (schuilnaam... vanaf 9 weken eigen naam.....)

Hoi,

Ik ben in verwachting van ons eerste kindje, nog erg pril hoor...5weken. Maar wel in juni uitgerekend. Ik vind het zo spannend. Vorig zijn mijn man en ik getrouwd en dit jaar hebben we een huis gekocht en inmiddels zitten we in ons paleisje...Het gaat allemaal erg snel, maar de kinderwens was zo groot!!
Dus nu vind ik het erg spannend of het kindje de eerste drie maanden door komt... Ik hoop het!!!

Misschien tot een volgende keer!

Groetjes 123jahoo

hoi meiden,

ik ben 23 jaar en zwanger (gepland) van ons eerste kindje.
volgens de dokter ben ik 24 juni uitgerekend.
in onze vriendenkring ben ook bijna 1 van de eerste dus erg spannend en afwachten.
ik heb nergens last van ben alleen af en toe wat moe.
ik kan niet wachten op de eerste echo.

Hoi,

Ik ben 23 jaar en in verwachting van ons eerste kindje. Ik ben vandaag 8 wek + 3 dgn. Volgens mij eigen berekening ben ik 6 juni 2007 uitgerekend.

Ik moet 02-11 voor een termijn echo en 16-11 naar de verloskundige. Dus ik ben benieuwd.

Leuk alle die zwangere meiden.

Veel succes allemaal.

groetjes,

hallo, allemaal heel erg gefeliciteerd met jullie zwangerschap, ik ben ook zwanger en ook uitgerekend in juni de 22 ongeveer . wij hebben al een dochter van 3 jaar. ik ben er zo gelukkig mee dat ik weer zwanger ben , alleen heb ik continu angst dat het eventueel mis kan gaan ,ik heb dit namelijk al 3 keer mee gemaakt voor deze zwangerschap, maargoed ik moet wel posi blijven denken natuurlijk groetejes van lizzy

Hallo meiden..  als het goed is ben ik ook in juni uitgerekend... Hoor het morgen, maar waarschijnlijk rond 14/15 juni als de dokter het goed had!!

Leuk hoor.!

Groetjes,

hoi,
ik ben 22 juni uitgerekend en heb 6 december mijn eerste echo. Tot die tijd weten alleen familieleden dat ik zwanger ben. Na 6 dec. vertellen we het ook de buren en vrienden. Ik ben nog niet echt gegroeid, dus ik kan het nog verbergen, maar ik wil het niet verbergen! Fijn om met jullie te kunnen praten over alle gevoelens en kwaaltjes en zo. Het enige waar ik echt last van heb is vermoeidheid, gelukkig word het al wat minder. Voor de rest zijn het kleine dingetjes.
Ik ben trouwens 26 jaar en mijn vriend 25 jaar en het wordt onze eerste!

Allemaal van harte gefeliciteerd!

Ik ben zelf niet zwanger maar ben een juni 2006 moeder. Heel leuk en
ook raar om te lezen dat er al weer een jaar voorbij is dat ikzelf
zwanger was. Ik hoop dat iedereen een voorspoedige zwangerschap zal
hebben.

Groetjes,

Miriam, mama van Hugo, 5,5 maand

Terug
Bovenaan