updatesss??

Zoooo stil hier.. Hoe gaat t met iedereen ? Allemaal het nieuws bekend gemaakt? Al afspraken staan voor 20wk echo? Al buikjes??

Hier gaat t goed, k voel me goed wat sneller moe. Maar ja als dat t is. Iedereen blij. Op werk iedereen enthousiast. Dus top. Een dezer dagen maar eens kraamzorg regele en een afspraak maken voor de 20wk echo. Mijn buik begint echt te groeien, gaat zoveeeeel sneller bij een 2e!!
 
Buik is van vorm veranderd (ik heb overgewicht), 20 wk echo staat vast. Aangemeld bij kraamzorg.Eindelijk de uitslag van de nekplooimeting gehad, super goed! Ik ben 38 jaar, de uitslag leek op die van een veel jongere vrouw. Erg blij na een mk.

Ik had verwacht het na de 12 weken van de daken te schreeuwen en verbaas me erover dat ik dat niet doe. Ik denk dat ik het leuker vind om het persoonlijker aan iedereen te vertellen.Ik heb best wat last, nog steeds misselijk, rommelig in de buik, hoofdpijn, slecht slapen. Nu 4 kilo afgevallen (ik heb nog steeds overgewicht). Morgen de 5-wekelijkse afspraak met de internist over mijn trage schildklier.

De volgende VK afspraak is pas 1 sep, duurt lang!
Gelukkig heb ik een AngelSounds mogen lenen van een vriendin en hoor ik onze hummel elke dag :)

En bij de rest?
 
Hier gaat ook alles goed!
Ook ik heb overgewicht... En ik ben nu 5,5 kg afgevallen... Ik voel van alles in mijn buik en omdat dit mijn 2e is zie je toch wel dat ik nu een rondere buik krijg... Gaat idd sneller!

Verder nog moe, geen eetlust en zere boobs... Over een aantal uur de termijn echo... En ik denk dat daarna de afspraak gemaakt word voor de 20 weken echo :)

Ik sliep na alle toilet bezoeken weer goed, behalve nu... Vanaf 3.00 lig ik wakker... Beetje jammer!

Ik ben trouwens 33 en heb pcos... Mijn dochter wordt in februari al weer 8!! Dus ik ben benieuwd hoe ze omgaat met de komende verandering... Ik probeer nu al zoveel mogelijk tijd met haar te spenderen, gisteren heeft ze mogen meehelpen koken dat vind ze leuk!
Deze frummel krijgt echt een superzus!

Gaan jullie nog geslachtsbepalingen laten doen? Ik heb die afspraak al gemaakt met 14+2 weken... 13 september weet ik wat wij gaan krijgen en wordt een brusje een broertje of zusje :p

Liefsss Annemarie
 
Marleen dat had ik bij de eerste ook, omdat j t zooo lang geheim houdt, je raakt er een btje aan gewend ofzo. Hier geen angelsound, k denk dat ik daarvan in de stress schiet als ik t nie kan vinden.

Hier geslachtsbepaling met 20 wk echo. Vorige x dacht ik vanaf begin n jongen en stiekem hoopte ik daar een btje op, maar nu geen idee en we zien t wel. Zolang t maar gezond is!

Wij hebben een zoontje van 2 en mn vriend heeft ook nog een dochter van 5, mn cadeaukindje .

Ik ga nog ffe proberen te slapen.
 
Hier ook alles goed! Gister 2e afspraak bij de verloskundige gehad en het hartje gehoord. Leuk!!! Klopte als een gek, klonk perfect volgens de verloskundige :-DOp 9 oktober de 20 weken echo. Nog niet over uit of we het geslacht willen weten... ik eigenlijk niet, mn vriend liever wel... We hebben nog even om erover te bekvechten ;-)
Moeheid begint wat af te zwakken, gelukkig maar, want volgende week weer aan het werk na 3 weken vakantie. Dan ook gelijk vertellen op het werk.. Ben benieuwd! Familie is al op de hoogte, de eerste vriendinnen ook. Vind het ook wel leuker om het iedereen persoonlijk te vertellen.Buikje begint te komen nu. Voel mn baarmoeder ook al echt. Vooral ´s ochtends als mn maag en darmen leeg zijn ;-) Gaat ook sneller dan bij de 1e heb ik het idee. Vind ik leuk, dan kan je tenminste zien dat ik zwanger ben :-DNu mijn 1e maar eens achter de tv weghalen en gezellig samen gaan spelen.
 
Zo meiden kom hier ook maar eens gezellig mee kletsen. Ben nu ruim 15 weken en mn buik groeit als een gek! Zo zag ik er met 20 weken volgens mij nog niet eens uit bij mn eerste!!!
Draag sinds deze week ook echt positiekleding en dat tekent toch meer..vind het niet erg om te showen :)

Heb wel moeite met het aankomen :( val na iedere zwangerschap wel weer af (met veel moeite) maar als je slanker bent lijkt het wel of je flubbers veel beter voelt als je daarna weer wat dikker wordt...En ben de afgelopen twee zwangerschappen 16 en 18 kg aangekomen.
Voelen jullie je baby al? Ik weet bijna zeker van wel, maar dan de volgende dag maak ik me al weer zorgen, omdat ik het helemaal niet zeker weet en het van mij wel op mag gaan schieten ;-) ben altijd zo'n zenuwpees, bang dat het ineens niet goed gaat.Vermoeidheid is deze zwangerschap wel veel sterker aanwezig, ondanks dat ik echt veel slaap!

19 September mn tweede echo gepland, das over ruim 4 weken alweer!! wat gaat dat snel!
 
Owh leukk, hier ook steeds meer dat ik af en toe denk ik voel de baby, maar ja, ben nu 15 wk dus nog best vroeg. Volgende week weer naar de vk en 8 okt de 20 wk echoo.. Wil wel t geslacht weten, al maakt t me deze x echt niet uit. Vorige x voorkeur voor een jongetje en dat werd t ook. Nu zien we wel, voel me goed. Vermoeidheid wordt minder. En idd buik gaat een stuk sneller!
 
Hier ook de zwangerschapsbroeken en -bh´s weer uit de doos gehaald :-D Dan zie je het toch wat meer ook :-D Gister op mn werk verteld. Over het algemeen positieve reacties. Het rommelt alleen wel op het bedrijf, dus zullen zien hoe het gaat..Hier meende ik vandaag ook een vaag bekend gerommel te merken, maar of het de baby was... dat durf ik niet te zeggen ;-)Nu heeft de dag wel weer lang genoeg geduurd! Bedje in, want morgen gaat de wekker weer op tijd :-S
 
Terug
Bovenaan