updatesss??

Zoooo stil hier.. Hoe gaat t met iedereen ? Allemaal het nieuws bekend gemaakt? Al afspraken staan voor 20wk echo? Al buikjes??

Hier gaat t goed, k voel me goed wat sneller moe. Maar ja als dat t is. Iedereen blij. Op werk iedereen enthousiast. Dus top. Een dezer dagen maar eens kraamzorg regele en een afspraak maken voor de 20wk echo. Mijn buik begint echt te groeien, gaat zoveeeeel sneller bij een 2e!!
 
Buik is van vorm veranderd (ik heb overgewicht), 20 wk echo staat vast. Aangemeld bij kraamzorg.Eindelijk de uitslag van de nekplooimeting gehad, super goed! Ik ben 38 jaar, de uitslag leek op die van een veel jongere vrouw. Erg blij na een mk.

Ik had verwacht het na de 12 weken van de daken te schreeuwen en verbaas me erover dat ik dat niet doe. Ik denk dat ik het leuker vind om het persoonlijker aan iedereen te vertellen.Ik heb best wat last, nog steeds misselijk, rommelig in de buik, hoofdpijn, slecht slapen. Nu 4 kilo afgevallen (ik heb nog steeds overgewicht). Morgen de 5-wekelijkse afspraak met de internist over mijn trage schildklier.

De volgende VK afspraak is pas 1 sep, duurt lang!
Gelukkig heb ik een AngelSounds mogen lenen van een vriendin en hoor ik onze hummel elke dag :)

En bij de rest?
 
Hier gaat ook alles goed!
Ook ik heb overgewicht... En ik ben nu 5,5 kg afgevallen... Ik voel van alles in mijn buik en omdat dit mijn 2e is zie je toch wel dat ik nu een rondere buik krijg... Gaat idd sneller!

Verder nog moe, geen eetlust en zere boobs... Over een aantal uur de termijn echo... En ik denk dat daarna de afspraak gemaakt word voor de 20 weken echo :)

Ik sliep na alle toilet bezoeken weer goed, behalve nu... Vanaf 3.00 lig ik wakker... Beetje jammer!

Ik ben trouwens 33 en heb pcos... Mijn dochter wordt in februari al weer 8!! Dus ik ben benieuwd hoe ze omgaat met de komende verandering... Ik probeer nu al zoveel mogelijk tijd met haar te spenderen, gisteren heeft ze mogen meehelpen koken dat vind ze leuk!