updatesss??

Hoi allemaal, even kort ik ben Hendrikje en ben voor de eerste keer in verwachting via een ixcy-ivf ik ben nu nog 38 jaar maar tegen de tijd dat de kleine er is ben ik 39. Ik ben op 22 februari uitgeteld en heb morgen de 20 weken echo. Ben zwaar nieuwschierig of alles goed is en ook wat het geslacht is. We hebben net besloten dat ik na de kraamtijd mijn baan opzeg omdat ik niet genoeg uren heb om er na aftrek van kosten kinderdagverblijf iets aan over te houden, sterker nog ik moet geld bijleggen. Ik vind het wel erg dubbel ik wil ook graag blijven werken maar ben ook blij dat ik de kans krijg thuis te blijven. Als alles goed gaat gaan we vrijdag een kinderwagen kopen.Wij hebben op het laatste moment gekozen om te trouwen en hebben dit in 3 weken geregeld dit was voor ons goedkoper en makkelijker dan alles via notaris aan te passen. Verder ben ik op van de zenuwen voor morgen.
 
Net terug van de 20 weken echo en met trots kan ik melden dat alles prima in orde is en dat we een jongen verwachten. We zijn er echt heel blij mee.Nu kan het grote shoppen beginnen!
 
Hallo allemaal!Hier vorige week de 20 weken echo gehad en ook alles (lijkt) ok. Net als bij Sparkle lag onze kleine ook heerlijk met de beentjes gekruist voor zich en een handje achter het hoofd. Na een paar keer te zijn gaan verliggen kwam alles uiteindelijk in beeld. Op het laatst heeft ze het geslacht opgeschreven en de envelop is nog steeds ongeopend. Ik wil het nog steeds niet weten, mijn vriend wel, en als ik verander van gedachten maken we het open ;-) Onze eerste wil graag een zusje. We hebben het nu al een paar keer gevraagd, maar elke keer zegt hij stellig 'een zusje'. Lief hoor! Nu maar hopen dat hij niet heel teleurgesteld is mocht het een broertje worden. We zeggen hem ook duidelijk dat het een verrassing zal zijn, maar toch. Hij is net 3 en hoeveel hij echt begrijpt is nog maar afwachten! Hoe reageren jullie eerdere kiddo's op de gezinsuitbreiding?
 
Al heel lang hier niet meer gekeken! En ook niet veel geschreven zie ik ;-)
Hendrikje, nog van harte gefeliciteerd! Wat fijn na zo'n lange en moeizame weg! Wij zouden ook voor ICSI gaan, maar uiteindelijk was dit niet nodig!!
 
Ik zal mezelf hier ook eens toevoegen..
Ben eigenlijk 12 maart uitgerekend maar nu ik zwangerschapsdiabetes heb wordt de kleine dame eerder gehaald met 38 weken ongeveer...ik ben nu 28 weken en 3 dagen zwanger, dus dat betekent op 26 februari ergens die koers wordt ze gehaald...

Spannende tijden in ieder geval...mijn oudste dochter is geboren op 21 februari hoe grappig is dat hahaha

Alles goed verder met jullie?? Ik zit namelijk al 100% ziek thuis ivm met mijn bekkenproblemen, nog iemand hier die kwaaltjes heeft??

Groetjes,

Annemarie
 
Hoi allemaal,Welkom nieuwe daems :)Ik heb me een poos niet gemeld... Nu 36 wk+1. Ik voel me best ok, wat klachtjes, zoals slecht slapen en zere bekken bodem spieren.Donderdag naar het ziekenhuis om de stuit proberen te draaien. Met 1% kans op een spoedkeizersnede. Dus 99% kans van niet. :)Ik lees net over zwangerschapsvergiftiging en zie dat ik behoorlijk wat symptomen heb. Rustig aan doen dan maar!!Hoe is het met de rest?Groeten van Marleen
 
IK BEN BEVALLEN !!!En het bevalt!! Op de gebruikelijke ongemakken, pijn, slaaptekort en kraamtranen na natuurlijk :)Onze dochter is de mooiste liefste grappigste. Mijn vriend ontpopt zich tot super papa, heerlijk om te zien, en ontroerend. Fijn dat ze rustig wordt van zijn stem/aanraking enz.De keizersnede is voorspoedig verlopen (dame bleef in stuit liggen), dat had ik me niet beter kunnen wensen. Nu moet ik toegeven aan het feit dat ik me rustig moet houden i.v.m. lichamelijk herstel. Altijd lastig voor een vrouw lijkt me. HOE IS HET MET JULLIE???
 
Wat een goed nieuws marleen, gefeliciteerd! Ik hoop dat je een voorspoedig herstel hebt. Geniet er lekker van!
 
Terug
Bovenaan