Hoi dames, leuk om ook hier mee te lezen, ik zal mezelf even kort voorstellen; ik ben nonna1988 en ik ben 26 jaar. ik ben 7 maart uitgerekend van ons eerste kindje en al langere tijd actief op het forum, maar met mijn uitgerekende datum is er natuurlijk ook een kans dat ik ineens een februari mama word in plaats van een maart mama, haha!!
Ik ben nu 14 weken en 1 dag zwanger. Ik voel me nu weer mezelf. De eerste 12 weken vond ik echt killing, zo onzeker en ziek zwak en misselijk. Ik heb in maart een miskraam gehad dus die zat nog in mijn achterhoofd. Nu in ieder geval de spannende grens van 12 weken gehaald en kan ik eindelijk wat meer genieten. As. donderdag hebben wij de geslachtsbepaling. Super spannend!
Ook ik kan mijn eigen broeken niet meer dicht krijgen, ik gebruik nu een elastiekje om mijn knoop om ze zo nog wat langer te kunnen door dragen. Ik heb geen overgewicht maar ik had ook nooit een hele platte buik, maar toch zie je wel verschil, mijn buik is nu wat meer rond en ook best hard! De eerste weken ook enorm last gehad van puistjes, gelukkig wordt ook dat minder nu.
Ik ga maandag de kraamzorg regelen, trouwens. Verder wel veel cadeautjes gekregen maar zelf nog niet veel gekocht. Vind dat ook moeilijk als je niet weet wat het wordt. Er is eigenlijk weinig te koop dat 'onzijdig' is. Voordat ik zwanger werd zei ik altijd dat ik het niet zou willen weten, dat leek me zo speciaal. Nu kan ik niet wachten. Ik zei ook altijd dat ik thuis wilde bevallen, nu ik zwanger ben kies ik toch voor het ziekenhuis! Hoe staan jullie daar allemaal in?
Groetjes!