Vaag lijntje na 10 min is negatief?

Hoi allemaal,

Ik heb vanavond een test gedaan, omdat ik erg onregelmatig ben kan ik niet precies zeggen hoeveel dagen ik overtijd ben.
De test leek eerst negatief, toen dachten we iets heeeel vaags te zien, we dachten misschien doorgelopen van het andere streepje ofzo,.
Echt mega licht en toen na 10 minuten werd het iets duidelijker.
Maar er staat dat je na 10 minuten niet meer mag kijken. Dat het dan onbetrouwbaar is.
Ik ben nu echt in de war, is het nu wel of niet positief???
Ik word er gek van!!

liefs Kersensnoepje

Ik dacht dat je pas na een half uur niet meer mocht aflezen.. Maar als in de gebruiksaanwijzing staat dat het na 10 minuten niet meer geldig is, dan zal de uitslag niet betrouwbaar zijn.

MAAR...
Je zegt dat je daarvoor al een licht streepje zag?
Als ik jou was zou ik morgenochtend nog een keer testen met ochtendurine..

Ja dat is misschien wel een goed idee, ik had wel veel water gedronken voor de test...
We zijn het nu 14 maanden aan t proberen, en we hebben een miskraam gehad, ik nu toch zo dat het raak is......

Ik zit overigens 15 dagen na mijn eisprong....

Hey hey,

Idd morgen ochtend nog een keer testen.
De CB test mag je niet meer aflezen na 10 minuten, maar het verschilt per test.

Ik ga voor je

Groetjes Marije

Inderdaad ochtend urine nemen. Volgens mij word er ook aangeraden 2 uur voor dat je test doet ook niet te plassen en niet teveel drinken.
Succes morgen ook voor je dat het streepje er goed opstaat
TOY TOY
 gr anjim

Ik zou inderdaad ook zeggen dat als je eerst al dacht dat je wat zag het dan gewoon een streepje is maarja het verschilt per test.
Ook wordt er inderdaad aangeraden om niet veel te drinken.
Morgen ochtend nog maar een keer proberen hou je ons wel op de hoogte?!
Zal voor je duimen!

Dank je voor jullie medeleven!
Ik zal jullie morgen vertellen of ik een iets duidelijker streepje kan krijgen...
Ik weet nu al dat ik bijna niet zal slapen, zo spannend vind ik het.
We wachten nu al zo lang op dat tweede streepje...

Terug
Bovenaan