Vaag lijntje na 10 min is negatief?

hey meid ....

ik ben het helemaal eens met tijgertje.....  je moet gewoon nog eens testen.....want ik heb   hetzelde mee gemaakt ..ik had ook een test gedaan en zag eerst ook niets en toen na een paar min zag ik een heel licht streepje dus dacht dat het tussen me oren zat en heb er nog een gedaan en weer pas naar een paar minuten dus dacht ga morgen eerst weer tempen en ook een lage temp maar ben nu al weer 12 weken  ........ dus het kan wel meid ik zou voor je duimen

veel suc6
liefs tamara

Zou het echt?
Ik zie inderdaad nog geen bloed, maar ik voel wel zo'n weeing gevoel in mijn buik dat ik altijd voel als ik ongesteld ben en ik had gisteren hoofdpijn, wat ik ook altijd heb voor in ongesteld word.
Maar jullie zeggen er is nog hoop zolang ik nog geen ongesteldheid zie?
Testen durf ik niet, misschien morgen ochtend als ik nog geen bloed heb gezien...
Dank jullie voor het beetje hoop....

Ik heb trouwens geschreven dat mijn cyclus nu 40 dagen was, maar het is al dag 42...
Het varieerd bij mij tussen de 27 en 43 dagen wat ik geteld heb de afgelopen 7 keer. Erg vervelend die onregelmatigheid...

Hoi kersensnoepje,

leuke naam trouwens hahaha.
Ik wil je geen valse hoop geven maar mijn temp en die van een vriendin die ik via deze forum heb leren kennen was ook laag en we hebben toch positief gestest in januari.
We zijn nu allebei 25 weken zwanger. Ja, we lopen tegelijk erg leuk.

Dus zou gewoon nog een test proberen dan weet je het zeker. ik had toen ook ongi gevoel. Vriendin voelde niks. Ze dacht ik test niet. Maar toch gedaan en ja raak!

Ik heb veel getest in de 6 maanden dat ik ben bezig geweest. Maar ik heb geen licht streepje gehad ook niet na 10 min of half uur. Heb zoveel verschillende test gebruikt van internet, kruidvat, clearblue en predictor. DA weet ik niet.
Jij bent wel al tijdje bezig ik hoop dat je zwanger bent.

De ene maakt veel hcg aan en de andere minder. Dus daardoor kan het wat langer duren voordat je een streepje krijgt.

Succes en zal kijken of ik wat zie hier!

Liefs An78 25 weken zwanger. (september forum)

Kijk hier nog weleens of ik tips ofzo kan geven.
Vond ik ook fijn als al zwangere dat deden toen ik hier zat.

ooooohhhhh kersensnoepje,

wat vind ik dit jammer voor je en wij geven je nog hoop ook.
Sorry
Heel veel klusplezier alvast voor over 2 weken!!!!
En geef niet op hoor!!!!!

groetjes francis

Hoi,
Ik heb net de huisarts gebeld en hij denkt dat ik toch zwanger was en zojuist mijn tweede miskraam heb gehad...

Ik ben heel erg verdrietig. De eerste afspraak met de gyn. is ook al gemaakt (over 4 weken helaas pas), ik ga de medische molen in.....

Ik hoop van harte dat het jullie beter zal vergaan...

liefs Kersensnoepje

Terug
Bovenaan