Vaag lijntje na 10 min is negatief?

Hoi meiden,

Ik heb op jullie aanraden de digitale test van clearblue gehaald en ga morgenochtend testen, ook al zou het slimmer zijn om een paar dagen te wachten, maar dat kan ik niet!
Er zitten drie tests in, dus als het negatief is wacht ik nog wel een paar dagen.

Spannend he?
Ik laat het morgenochtend weten...

liefs

Hoi Kersensnoepje,

Ik zit met hetzelfde probleem en las net je topic, nou ik huilde met je mee.
Ik word er ook gek van vandaag was mijn NOD en ik heb vandaag getest maar ook bij mij een vaag streepje en het leek of het eerste streepje was doorgelopen.
Nu wilde ik er niet gelijk weer een test tegen aangooien omdat mijn man zegt dat ik me gek laat maken door die testen, we hebben afgesproken dat ik zaterdag weer ga testen. (idd na 3 dagen)
Ik ben nu zooooo zenuwachtig wat er bij jou uitkomt.
Ik duim zeker voor je!!!!!!
Heel veel succes!!!

Groetjes Francis

Jeetje Tijgetje, wat spannend, zeg!
Kun je dan 3 dagen wachten? Dat vind ik echt heel knap van je!

Maar het is eigenlijk ook beter. Gek he dat die testen zo vaag kunnen zijn. Was jouw streepje zichtbaar voor de 10 min waren verstreken?
En welke test heb je gebruikt??
Ik hoop ook zoooo dat jij snel een positieve test hebt!

Hoi kersensnoepje,

De test van romed en nou hoor ik de laatste tijd alleen maar negatieve dingen erover dus ga voor zaterdag maar een andere kopen.
Er was wel voor de 10 min een heel vaag streepje te zien.
ik vind het ook heel heel erg moeilijk maar mijn man is erg streng voor me dit keer dus ik heb bijna geen keus.
Ik wil niet stiekum gaan testen want als hij postief is wil je dat wel samen beleven en dat houd me sterk. hihihi.
Nou toy toy toy voor morgenochtend ik ga gelijk kijken als ik wakker ben ik leef echt met je mee.

groetjes Francis

Hai allemaal,

Ik neem ook nog elke ochtend mijn temperatuur en als die hoog blijft kan ik zwanger zijn. Maar vanmorgen was die 36,5, wat betekend dat ik vandaag of morgen ongesteld ga worden. Ik hoefde dus niet meer te testen. Ik heb nu een cyclus van 40 dagen gehad en echt gedacht dat het na 14 maanden nu echte eens zo mocht zijn.
Ik ben heel erg teleurgesteld en heb geprobeerd de hele dag te blijven slapen...
Maar ik moet het toch onder ogen zien. Ik ben heel erg verdrietig en boos op de DA merk testen die valse hoop geven.

Tijgetje ik hoop van harte dat het bij jou wel raak zal zijn!
Ik duim voor je.

Hoi Kersensnoepje,

Jeetje wat lullig voor je!!!
Maar heb je niet zoiets van misschien klopt dat niet met dat temperaturen??
Ik had toch nog getest.
Ik weet precies hoe je je voelt, of misschien ook niet jullie zijn  veel langer bezig dan ik.
Maar geef niet op!!!! Jullie moeten gewoon meer moeite ervoor doen maar jullie krijgen vast en zeker door al dat oefenen een heel heel mooi kindje.
Nou heel veel sterkte meid en hou je taai.
Ik zit nog steeds in de zenuwen heb geen nagels meer over en ik ben nog wel nagelstyliste hahahaha.

Knuffels Francis

Terug
Bovenaan