Vaccineren.. Doen of niet?

Absoluut, geen enkele twijfel. Runbabyrun heeft het prima verwoord, niet aan toe te voegen. Onze zoon heeft overigens alleen wat verhoging gehad na de laatste vaccinaties (de 11-maanden prikken), verder geen vuiltje aan de lucht. 

Geen twijfel over mogelijk! Doen! Dat er nu opeens weer kindjes overlijden aan kinkhoest waardoor zwangere vrouwen net 22 weken moeten worden ingeënt om dit tegen te gaan zegt genoeg. Hoe minder kinderen gevaccineerd worden hoe groter de kans dat dit soort ziektes weer terugkomen. Dat ga je niet tegen met goed voor je kind zorgen en de weerstand hoog houden. 

Zoals je ziet zijn de meningen erg verdeeld? zul je altijd zien met dit soort topics. 
Volg vooral je eigen gevoel. Lees voor EN tegen bronnen, verhalen en check veel verschillende websites. Dit hebben wij gedaan en daaruit hebben we een conclusie getrokken. 
En tip: laat je niet al te veel leiden voor de mainstream media ;) je spuit iets immers in je kind wat er niet meer uit gaat. Alluminium bijvoorbeeld! Terwijl er nu allerlei deo's op de markt komen ZONDER alluminium omdat dit gewoon weg ongezond is (denk bijvoorbeeld aan borstkanker) 
Veel succes?
En houd de weerstand van je kleine hoog! 

Dan ga ik toch dat hierboven even nuanceren. De hoeveelheid aluminium die in een vaccin zit is minder dan je dagelijks via de lucht (ja echt) en voeding binnenkrijgt. Dat is écht niet gevaarlijk. Maar lees je vooral zelf goed in!
Wij vaccineren wel, om de redenen die eerder genoemd werden. Waar ik bang voor ben is dat mijn zoontje tot 14 maanden niet beschermd is tegen mazelen, en wel risico loopt het te krijgen op het KDV omdat steeds meer ouders hun kind niet vaccineren. Wat mij betreft kunnen die vaccins niet snel genoeg gegeven worden. ❤️

Nee, een kdv weigert een kind niet als het niet is ingeënt. Wel heeft het meldplicht wanneer een ziekte in de omgeving heerst waarvoor ingeënt kan worden. Ouders van het niet ingeënte kind wouden op de hoogte gesteld en soms gevraagd om hun kind thuis.
Er wat laatst een topic geopend over vaccineren. Daar reageerde en moeder, die ook arts is,  op. Mooi beschreven waarom in enten zo belangrijk is. Misschien die eens opzoeken.
Ik kom uit en biblebelt gemeente. En heb helaas ook de gevolgen van dichtbij gezien van het niet in enten. Man man,  das heftig. 

[quote quote=10359120]Dan ga ik toch dat hierboven even nuanceren. De hoeveelheid aluminium die in een vaccin zit is minder dan je dagelijks via de lucht (ja echt) en voeding binnenkrijgt. Dat is écht niet gevaarlijk. Maar lees je vooral zelf goed in! Wij vaccineren wel, om de redenen die eerder genoemd werden. Waar ik bang voor ben is dat mijn zoontje tot 14 maanden niet beschermd is tegen mazelen, en wel risico loopt het te krijgen op het KDV omdat steeds meer ouders hun kind niet vaccineren. Wat mij betreft kunnen die vaccins niet snel genoeg gegeven worden. ❤️[/quote]
Dank voor je reactie! Wat je zegt klopt! Toch word aluminium niet door je lichaam afgebroken. Aluminium is natuurlijk niet het enige wat er in vaccins zit! Maar dat weet je natuurlijk?. Was alleen een klein voorbeeld ;) inlezen is inderdaad wel erg belangrijk!

Terug
Bovenaan