Vaccineren.. Doen of niet?

Tis toch best gek om te zien dat mensen die ervoor kiezen hun kind niet te laten vaccineren vlak na de geboorte gelijk in een soort van hoek worden gezet. Zo hoeft het dus helemaal niet te gaan. 
Iedereen maakt zijn keuzes en zolang het goed overwogen keuzes zijn is het goed. 

Bedankt voor al jullie reacties! Zoals ik al zei van uit mij is er, welke keus je ook maakt, geen enkel oordeel. 
Ik geloof oprecht dat jullie keuzes uit liefde voor jullie kindje zijn gemaakt!
Ik vraag me nog steeds af of ik het wel moet doen of niet. Ik voel momenteel geen haast omdat we door de corona maatregelen toch bijna altijd thuis zijn en ons meisje niet naar het kdv zal gaan. Later starten is dus altijd nog een optie! 

Het lastige is dat ik eigenlijk angst hebt voor beide. Het niet vaccineren - angst voor alle ziektes en de gevolgen. Wel vaccineren - angst voor de reactie op het vaccin en eventuele gevolgen. 

Nogmaals bedankt iedereen! ?

[quote quote=10359156]Bedankt voor al jullie reacties! Zoals ik al zei van uit mij is er, welke keus je ook maakt, geen enkel oordeel. Ik geloof oprecht dat jullie keuzes uit liefde voor jullie kindje zijn gemaakt! Ik vraag me nog steeds af of ik het wel moet doen of niet. Ik voel momenteel geen haast omdat we door de corona maatregelen toch bijna altijd thuis zijn en ons meisje niet naar het kdv zal gaan. Later starten is dus altijd nog een optie! Het lastige is dat ik eigenlijk angst hebt voor beide. Het niet vaccineren – angst voor alle ziektes en de gevolgen. Wel vaccineren – angst voor de reactie op het vaccin en eventuele gevolgen. Nogmaals bedankt iedereen! ?[/quote]
Ik snap je ontzettend goed! Wat een hele goede optie is is wachten totdat je meisje ietsje ouder is. Denk aan 2/3 jaar. Dan is ze al sterker en kan haar lichaam er betet tegen! 
Succes❤

Zonder twijfel zeg ik niet vaccineren!! Ik heb 3 kinderen van 15, 13 en 10 maanden allen vaccin vrij en ik ben hier heel trots op! 
Garantie dat je kindje niet ziek word heb je nooit omdat er zelfs gevaccineerde kinderen de ziekte hebben gekregen waarvoor ze gevaccineerd zijn! De bestanddelen zijn in de loop der jaren ook sterk veranderd. 
Iedereen zijn keuze ik ben anti vaxxer, en zal mensen die bewust vaccineren nooit beoordelen helaas gebeurt dit wel andersom! Helemaal met Dootje hierboven eens .
Misschien vind je het interessant Ramon Walter te volgen op Facebook hij heeft een heel mooi team Vaxxed ! 
Succes met welke keuze je zal maken

Zeker wel doen. Je goed inlezen of informeren is niets mis mee, maar m.i. staan de risico's wanneer je kindje één van de ziektes krijgt in geen verhouding met de 'nadelen' van vaccinaties. Ja, mijn zoontje heeft na elke DKTP vaccinatie één of twee 'off days'. En ja, we zitten nu vlak na zijn BMR prik en daar zal hij ongetwijfeld volgende week ook even hangerig van zijn. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik dat na zijn eerste prikje vorig jaar helemaal niet spannend vond. Maar nog steeds - en daar heb ik echt nóóit aan getwijfeld - weegt dat niet op tegen het mogelijk krijgen van een van die nare ziektes. 

Terug
Bovenaan