Vaccineren

Niet gedaan en zal het ook nooit doen . Al 3x corona gehad en amper last van gehad .
Maar ieder voor zich.
Punt is vaccinatie zit in de test fase en zal pas over een jaar of 3 duidelijkheid geven wat de gevolgen zijn.
Er is maar een kleine groep mensen die op de IC beland als je het totaal aantal inwoners telt.
waarvan Voornamelijk 60+...
Net als met de gewone griep.
Iets minder naar de 'angst' media kijken helpt ook gewoon gezond verstand gebruiken .
Heb je klachten blijf je thuis.
En houd een beetje afstand van anderen .

14 weken en wel gevaccineerd (+ booster). 
Ik heb vertrouwen in de wetenschap (vergeet niet dat we dankzij vaccinaties ziektes als polio, mazelen etc zo goed als uit hebben kunnen bannen terwijl hier vroeger heel veel mensen dood aan gingen).
Daarnaast komen er steeds meer onderzoeken naar boven waaruit blijkt dat corona, naast gevaarlijk voor de moeder, ook ernstige schade kan geven aan je ongeboren kindje omdat dit ontstekingen geeft in de baarmoeder waardoor de bloedtoevoer slechter wordt. Het erasmus zag al een toename aan doodgeboren kindjes bij moeders die tijdens de zwangerschap corona hebben gehad.
Die gok wil ik niet nemen.
(Voor de mensen met verhalen over een positieve uitkomst na corona tijdens de zwangerschap, blij dat het goed is afgelopen. Bij mijn moeder op de afdeling worden geregeld kindjes uit drugsverslaafden geboren die niks mankeren, betekend niet dat ik met een goed gevoel aan de heroine ga tijdens mijn zwangerschap.)

Terug
Bovenaan