vakantie,met of zonder kids?DISCUSSIE!!!

Jaaaa Annemieke hier is Vlieland!!

Tja we hadden echt een reden om samen weg te gaan. Anders hadden wij dit ook niet gedaan als wij er geen reden voor hadden. Toen Isa net geboren was kon ik geen halve dag zonder haar en vond ik dat niemand zo goed voor haar konden zorgen als wij zelf.....

Wij waren alleen nog maar aan het zorgen en zorgen maken, dat was zo slopend. Op een gegeven moment gingen we ook katten naar elkaar omdat we ook ons best moesten blijven doen op het werk enz..

Toen vroeg ik mij hardop af of dit nou de bedoeling was en of het nou nog leuk was, nou nee dus.....

Maar goed, dit is geen antwoord op de discussie.

Ik vind dat iedereen voor zichzelf moet uitmaken of hij/zij zonder kinderen op vakantie gaat. Ik vind ook dat iedereen een ander niet te snel moet veroordelen, ik zeg dit omdat wij dit (natuurlijk) de afgelopen weken wel tegengekomen zijn.....
Dus wat je ook zonder je kinderen doet; zorg ervoor dat je een leuke zorgzame ouder /opvoeder voor je kind bent. En als je dat bent door soms een nachtje/weekendje zonder kinderen weg te gaan, dan is dat zo.
Een week weg zonder de kinderen raad ik niet aan want dat moet iedereen zelf weten (en valt ook niet mee hoor).

Dit is mijn idee.
Groet Renske

Hoihoi!

Ik hoop niet dat het zo overkwam dat ik mensen veroordeel of zo.
Dat is absoluut niet het geval.
Iedereen moet lekker zelf weten wat hij/zij doet.
Ik wilde nog wel even verduidelijken dat ik 'vakantie' versta onder minimaal een week weg zijn.
Een nachtje of weekendje vind ik anders,das gewoon wel eens gezellig met zijn tweeen,helemaal als je er even doorheen zit.
Al ben ik het wel eens met wat iemand schreef(weet even niet meer wie?),dat wij onze quality time wel in de avonduurtjes hebben.
Iemand anders schreef nog over moeilijke periodes(sorry,weer vergeten wie),en dat het dan zo fijn is om even met zijn tweetjes tot rust te komen,helemaal mee eens,als je dan de kans hebt om er een paar dagen uit te kunnen om dingen op een rijtje te zetten,ben ik daar helemaal voor!
Ik bedoel dus écht een vakantie,zomaar voor de lol...
Groetjes Tanja.

Mét !!!

Ik moet er niet aan denken om Kay een hele week te moeten missen, pfff..
Zou zo ontzettende heimwee krijgen naar  m'n ventje.. Zou me zo incompleet voelen!

Een weekendje alleen weg kan ik me wel voorstellen, al zou ik denk ik  de laatste uren dan ook aftellen hoor,.. Maar een week? Zeer zeker niet!!

Esmé mv kay

Ok voor de lol, nee dus, zou niet in mij opkomen en gelukkig hebben de meisjes beide al vakantie met pa en moe gehad.

Ik had je stukje wel goed begrepen hoor maar ik maakte wat gebruik van de gelegenheid. We zijn best veroordeeld en dat doet wel eens pijn maar niet hier op het forum hoor.

Groetjes Renske

Met!!!

Als we een avondje weg gaan, bel ik al 3x naar huis om te vragen of alles goed gaat. Dus meerdere nachten van huis zonder Fabio? No way!!!!!!!!

Daarbij komt ook dat ik het veel te leuk vind om hem mee te nemen.

Groetjes van Cissy

Ik ben er echt voor....af en toe even geen papa en mama zijn.
heerlijk!
Ik las dat iemand schreef de avonduren......deels mee eens...maar de oudste heeft net een periode gehad dat ze wel erg vaak wakker werd s;avonds en snachts.
Dus daar gaat je "eigen" tijd.
En in combi met een eigen zaak.......vaak sávonds nog ff dit doen, dat doen.

Ik ben echt bijna 24 uur thuis bij de kids (zaak aan huis) dus ff lekker gewoon diana zijn......heerlijk.

Een ding scheelt volgend weekend wordt ik vast niet veroordeeld, want dan gaan
wij dus een weekendje weg met zijn 2en (toch renske)

gr diana

Ook ik moet er niet aan dénken!
Ik denk idd ook dat je dan niet aan kinderen moet beginnen....als je toch gewoon met z'n tweeen blijft leven.... Hoop dat ik nu niemand beledig...hihi

Ik zou het idd net als velen met mij, niet kunnen...
Liefs Annet

Ik hoef ook echt geen week weg hoor.....zonder kids.
Maar op dit ogenblik zijn we echt ''op''
'We zijn er echt aan toe.......ons laatste weekendje weg was in 2004.

Maarre voor de rest......ik wil mijn kids echt niet missen hoor.

Maar ff met zijn 2en bijtanken......
Ik verneem echt dat het moet, ik wordt niet echt meer wakker (nachten zijn erg kort
naar mijn gevoel, en ik slaap echt genoeg)
Mijn man verslaapt zich af en toe.......
Ons geheugen is een zeef.......ik loop standaard met een boekje binnen handbereik
rond.
Dit alles komt ook doordat we op dit ogenblik het mega druk hebben met onze zaak.
We maken een mega groei door, niet normaal.

En ik wil er ook zijn voor kids dus gebeurd dus er veel in de avond uren
(offertes, facturen, docu, folders ed)

Misschien dat het nu iets duidelijker is, waarom voor ons het weekendje weg
zo belangrijk is.........ff slapen als ik dat wil, uitslapen geen telefoon
ff niets moeten

gr diana

Terug
Bovenaan