vakantie,met of zonder kids?DISCUSSIE!!!

Hoi Diane,
volgend weekend he.

Lekker hoor en hartstikke verdiend natuurlijk. Nieuwe energie opdoen om er weer tegenaan te kunnen met de meiden en de zaak, toch? Daar doe je het ook voor.

Vergeet je geen foto ´s mee te nemen van je meiden????!!!!! Moeten toch ff proberen om elkaar te treffen, lijkt je niet?

Nou nog een weekje!!!

groetjes Renske  

Ook ik ben er niet voor om zonder de kids of in ons geval zonder ons meisje op vakantie te gaan. Ben van mening dat we toen we voor kinderen kozen ook wisten dat een vakantie alleen er niet meer inzit.. Daarbij zou ik Chloë absoluut geen week kunnen missen.

Wel kan ik me voorstellen dat je een nachtje of een weekendje met je man/vriend alleen weg gaat om welke reden dan ook. Dat zullen wij waarschijnlijk ook wel eens gaan doen. Nu moet ik zeggen dat we af gelopen zomer ook een weekendje wegzijn geweest, maar ook toen moest en zou ik Chloë mee nemen. Maar wie weet krijg ik ook wel eens een moment dat ik de behoefte heb om er samen een lekker tussen uit te gaan..(Een weekendje hé )

Ik ben wel van mening dat die mensen die wel zonder kinderen op vakantie gaan er vast en zeker een hele goede reden voor zullen hebben, en die keuze respecteer ik ook!! Alleen voor ons voorlopig niet!

Groetjes pally

Hoi!

Weekendjes ben ik helemaal voor (gaan we ook doen in december), om ook nog even partners te zijn.
Een week of langer is persoonlijk, wij zouden het nu niet doen, maar ik kan me voorstellen dat dat nog eens verandert (afhankelijk van hoe zwaar het gaat worden in de toekomst, want dat is toch voor een groot deel een reden waarom iemand het zou willen denk ik).

Liefs Jenneke mv Ivar

Met en zonder...het is nog niet voorgekomen maar als het even een keer kan dan zeker ook een keer zonder mike..lekker ff de tijd voor elkaar. Je weer opladen.
Ik zou mike tuurlijk wel enorm missen maar een weekje zonder mike moet ik wel redden.
En het gaat in de toekomst ook echt wel een keer gebeuren!
Het zou afgelopen lente al gebeurd zijn als mn ouders ook hadden gekund om hier bij ons in huis op mike te passen. Maar  er kwam wat tussen, dus zijn we gewoon met ons drietjes naar Zwitserland geweest. Was ook heel leuk!

liefs jen mv mike

Met! Wij hebben altijd gezegd dat op het moment dat we een kind hebben de vakanties zoals we die kenden voorbij zouden zijn. De vakanties worden nu op Tijs aangepast.
Samen een weekendje weg, geen probleem. Wij zijn in april nog samen weg geweest en heerlijk genoten. Tijs heeft ook de grootste lol gehad bij opa en oma, dus dat was ook goed bevallen. Maar langer dan 1 nacht kunnen wij ons ventje nog niet missen hoor. Hoe leuk we het dan hebben samen, we zijn de 2e dag 's avonds ook weer erg blij om Tijs te zien.

Mijn mening over anderen. Iedereen moet het zelf weten! Je moet doen waar je je zelf het beste bij voelt. En diegenen die met zijn tweetjes op vakantie gaan zullen er zeker voor gezorgd hebben dat de kindjes in goede vertrouwde handen zijn. Maar ik zou het niet kunnen, ik zou Tijs teveel missen.

Groetjes,
mv Tijs

Oh echt wel met de kids! De kinderen horen erbij ons altijd bij ze gaan mee naar verjaardagen en feestjes en ook mee op vakantie. Ja we zijn ook nog geliefden naar ouders maar dat kunnen we ook zijn met de kinderen in de buurt...en daarbij die kinderen gaan ook wel eens naar bed en heb je alle tijd voor elkaar.
Ja heb niets te zeggen over het leven van een ander maar kan me wel eens mateloos irriteren als ik een ouder die 4 tot 5 dagen in de week werkt en dan 2 weken met man lief gaat skien zonder kids hoor zeggen, ja hallo wij willen ook wel eens rust! Dan gaan mijn   nekharen echt overeind!
Een dagje weg zonder de kinderen heb ik minder moeite mee maar zou ik ook niet doen. Vriendin van mij doet dat wel regelmatig en vind dat ook heel belangrijk voor haar relatie. Tja misschien hebben ze dat nodig om de boel goed te houden. Hier hebben ik en mijn man daar echt geen behoefte aan.

Ook ik ben heel ouderwets misschien. We gaan wel een een nachtje weg samen maar eigenlijk tot nu toe altijd met een reden bijvoorbeeld een bruiloft ver weg. Maar nee ik vind de vakantie met mijn hele gezin zoooooo belangrijk en gezellig. De laatste vakantie hebben we zo van elkaar genoten. Nee hoor er komt een tijd (al moet ik daar nog niet aan denken|) dat ze uit huis zijn nou dan kan ik vaak genoeg nog samen op vakantie. En tja liefde geven we elkaar ook als de kleine er is.
Nee wij komen hier alleen tot rust als onze kleine meid erbij is. Das voor ons pas vakantie.

liefs wendy

Met en zonder

We zijn in de zomervakantie met Sara  geweest en gaan in november een weekje zonder....We zijn er echt aan toe...zal jullie de exacte details besparen, maar sara is niet 1 van de makkelijkste (geweest). te vroeg geboren, eerste 5 maand 10 uur per dag huilen daarna nog een aantal maand een uur of 4, nu nog steeds jengelig, slecht slapen ...een dame met pit!
Man zit tegen burnout aan (ook nog 5 maand bij mijn ouders gewoond met sara ivm bouwen huis), dus het moet echt ff ...de relatie heeft het nodig en wij hebben het ieder persoonlijk nodig.....
Dus in november gaan wij ws toch wel met een dubbel gevoel een week naar Tunesie

liefs Harmke

Terug
Bovenaan