Vakantie!!!! Wat gaan jullie doen?

Zo even lekker een topic om in de valantiestemming te komen:

Hebben jullie al vakantieplannen voor de zomer? En zo ja, waar gaat de reis naartoe?

Wij hebben de drukke zomermaanden voor de boeg in de zaak, dus vandaar dat wij altijd in Februari op vakantie gaan, maar als ik maar even kan, ga ik naar de camping hoor!

Groetjes van Cissy

Jaaaa, leuke topic!

Wij vertrekken 10 juni voor 2 weken naar Zuid Frankrijk met z'n viertjes. De camping heet les petits camargues en daar hebben we een stacaravan gehuurd. De camping is helemaal ingericht op kleine kinderen, echt helemaal super.

En in september gaan de kindjes een week met opa en oma op vakantie en gaan wij met z'n tweetjes een week naar Andalusie (zuid spanje): beetje steden bezoeken, beetje strand, lekker eten en drinken............. Heb ik óók heel veel zin in!

Leuk om te lezen wat we allemaal gaan doen!
Groetjes
Susan

Kreta! Mijn ouders hebben sinds een jaar daar een huis. Mijn vader is nu net een maand met pensioen. Ze hebben hier de boel verkocht en zijn nu met de auto onderweg naar Kreta om zich daar definitief te vestigen.

Wij gaan over een week of vijf. Lekker handig met oppassen en zo.

Van het najaar wil ik ook nog een weekje maar dan moeten we betalen voor Lukas in het vliegtuig. Als iemand dus een aanraderer heeft voor iets wat we kunnen doen met de auto, dan graag (Noord-Frankrijk / Duitsland).

annemieke

Leuke topic!!

Maar eh Lady's hebben jullie er erg in met datums zetten enzo, you never know..
Misschien ben ik daar een meutje in, maar het wordt wel weer een stapje makkelijker wanneer men weet wanneer en hoelang je huisje leeg is.
Oké genoeg gelul haha

Wij gaan 2 weken naar de camping in ouddorp, dichtbij huis. Omdat we eerst niet op vakantie zouden gaan ivm net het nieuwe huis. Maar we gaan toch met de caravan van mn schoonouders,  in de zomervakantie is het een crisisrooster op mn werk, dus zou ik 1 week voor die twee dagen heen en weer rijden. Dus wilde we niet al t ver weg gaan zitten. Maar  precies in onze vakantie  rul ik van baan, dus zitten we toch lekker 2 weken op de camping, zonder heen en weer getuf.

Verders gaan we gewoon lekker een dagje dolfinarium enzo.

Oh en ehhh Cis buurten bij jou he deze zomer!

nog een weekje en dan vertrekken we voor 8 dagen naar tunesie. Heerlijk in een hotel met alles erop en eraan.

De zomer blijven we denk ik lekker bij huis (dagjes uit)
Liefs sandra

half augustus gaan we naar spanje(mallorca)
lekker met de luie kont an het strand
heb er echjt zin in,en echt spannend,mila voor het eerst vliegen.
groetjes piewie

Wat wij gaan doen.. hehe, dat is nog een verrassing.. misschien in hoogseizoen met andere alleenstaande moeder op vakantie maar alles nog onder voorbehoud dus!

Maaaaaaaar.... eh Cis! Als jij nou een caravannetje met toilet en douche regelt, dan komen Evi en ik gezellig bij joe staan!

JAAAAAH!

Terug
Bovenaan