Vakantie!!!! Wat gaan jullie doen?

Haha misschien kan ik dan beter een bunker op jullie park neerzetten..

Zou niet willen dat jullie nachtrust er ook aangaat!

Maar lijkt me gezellig! Alleen ben ik weer zo een  tut die niet van delen houdt! Tenminste.. de toilet en douches dan! :(

Waar sta je ongeveer eigenlijk in het land?

Wij gaan eigenlijk nooit op vakantie. Lex is van de zomer wel een paar weken thuis en af en toe ook een dagje vrij, maar neemt de rest van z'n vakantie op in oktober. We hebben trouwens helemaal geen tijd om op vakantie te gaan. Dean z'n nieuwe kamertje moet af, de voortuin, het plafond in de douche moet worden gerepareert... etc.

In ieder geval allemaal alvast veel voorpret!

Groetjes,
Nelly.

Wat leuk om te lezen wat iedereen gaat doen tijdens de vakantie. Wij gaan dit jaar naar Frankrijk. Wij hebben in Vias-Plage een stacaravan gehuurd. We zouden met een stel vrienden en kids gaan, maar deze hebben helaas af moeten zeggen. Dus nu gaan we heerlijk met zijn viertjes genieten van de zon, zee en elkaar....

Groetjes Jolanda

Ik ga in juli 10 dagen naar Malgrat de Mar zonder kinderen. Heerlijk relaxen en uitrusten van weer een  heftig jaar.....En de batterij opladen voor weer een nieuw jaar, haha. Ondanks dat ik mijn kindjes vreselijk ga missen, is het vooruitzicht om gewoon even alleen Fonske te zijn ook wel erg fijn.

Ik heb er echt reuze zin in...

Groetjes Fonske.

Lekker hoor, vakantie komt er al weer bijna aan. Wij gaan 8 dagen all-inclusive naar Turkije. Vind het reuze spannend, voor het eerst vliegen met Marissa en hoe het allemaal zal gaan daar. Mijn moeder gaat ook mee, dat vind ik wel een lekker idee, en ook handig willen wij ff met zijn tweeen zijn, kan oma mooi oppassen. Begin nu al te denken wat ik allemaal mee moet nemen en hoe ikhet mee moet nemen (zoals buggy en luiers). Tips zijn welkom!

Wij gaan met vrienden naar Italie, vlakbij Rome, voor 2 weken. Met de auto 14 uur rijden in 2  dagen en dat met 2 kleine kinderen achterin! Erg spannend. We hebben al tv schermpjes gekocht voor in de auto, erg he?

gr
Marielle

Zo als het er nu naar uit ziet rondhaus.
Manlief is int.vrachtwagenchauf. en heeft dit
jaar laat vakantie en doordat hij veel ver weg is
heeft hij niet altijd veel zin om dan ook nog van huis te gaan
misschien een keer een weekendje weg ergens achter in het
jaar.

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Na een nieuwe keuken ,nieuwe auto etc hadden we besloten om niet te duur op vakantie te gaan.
Wij gaan dus  in juli een weekje met schoonmoeder en vriend,zwager en schoonzus met kind in een huisje van Landal  op de Veluwe.
Heerlijk,mijn man en ik kunnen dan 's avonds een kroegje in met zijn tweetjes zonder oppas te hoeven vragen.
Gewoon even he-le-maal niks,verheug me er nu al op!
Groetjes Tanja.

Terug
Bovenaan