Vakantie!!!! Wat gaan jullie doen?

Wij zijn woensdag terug gekomen van een weekje Menorca, was erg leuk.
Vliegen ging ook goed, alleen jammer dat het niet zo warm en zonnig was. Maar verder hebben we ons goed vermaakt!

Ze noemen het niet voor niets buggy-eiland....ik denk dat er in ons vliegtuig wel 50 kindjes zaten....dus je hoeft niet bang te zijn dat je kleine lastig wordt, want er zijn er genoeg die ook lastig kunnen zijn!

Groetjes,
Patty

Wij gaan heerlijk een weekje naar een camping net boven Parijs. Lekker in een caravan met zijn 3-en! Ik heb er nu al zo'n zin in alleen duurt het nog best lang

Wij gaan eind juni met vrienden een lang weekend naar Centerparcs in België, zij hebben ons uitgenodigd, de schatten.

En ik hoor net dat wij ook een weekje in onze vakantie welkom zijn op de camping in Luxemburg bij de baas en tevens vriend van mijn hubbie. We hoeven niets te betalen, ze hebben toch ruimte genoeg en leuk, want hun zoontje is ietsje ouder dan Lyanne.

Onverwachts dus toch nog iets leuks om naar uit te kijken! Heeerlijk!

Hallo,
Wij gaan 30 augustus naar Italie voor 2 weken. Ook met de auto.
Spannend!!!!! We zitten op een camping van vacansoleil met ingerichte tent.
Vlakbij Venetie.. Heb er zin in!

Waar hebben jullie die dvd speler met schermpjes weg voor in de auto. want dat lijkt me ook wel ideaal voor Annique.

Groetjes sandra

Kamperen!! Wij gaan lekker via Duitsland en Oostenrijk naar Italie (Toscane) en dan via Zwitserland weer naar huis. Overal hebben we bungalow-tenten gehuurd en dat is voor het eerst (vorig jaar hadden we een eigen tent mee) dus ik ben erg benieuwd hoe het gaat bevallen.  Heb nu al erg veel zin om te vertrekken!
Groetjes Laura en Thom

Nou, wordt druk dus in Italië! Wij gaan ook met onze tent! Ook met een tussenstop (hotelletje) en dan eerst een weekje naar Toscane, dan nog een paar daagjes in de buurt van Venetië en ter afsluiting nog een paar dagen naar het Gardameer.
Ik verheug me er al op!

Groetjes, Marloes mv Marly

Hoi,

Leuk om te lezen wat iedereen gaat doen. Wij gaan pas in September, is nog steeds erg druk op het werk dan maar je moet ooit eens gaan. Ik heb 3 weken vrij, daar gaan we 1.5 week van kamperen en dan nog 2 nachtjes/ 3 dagen naar Disney. Daarna terug naar huis, of misschien nog een nachtje in België ofzo. Waar we precies heen gaan weten we nog niet. We pikken gewoon een aantal plekken en kijken of het weer er mooi is, zo niet dan gaan we verder. Lekker makkelijk tent in de auto, DVD erin (wat een super uitvinding , Tess is het normaal al binnen 30min zat en nu met DVD erin wil ze graag auto rijden en is boos als we stoppen) en gaan met die banaan. Heb er nu al onwijs veel zin in.

Groetjes Nanda

PS. tips van leuke kleine campings/kampeerterreintjes is Duitsland, België, Luzemburg en Frankrijk zijn welkom.

Terug
Bovenaan