Vakantie!!!! Wat gaan jullie doen?

we zouden naar Noorwegen, maar ik heb nu geen zin meer om met die fantastische vent van me  nog op vakantie te gaan, dus ik schuif lekker met Ivar een weekje aan bij mijn ouders in Belgie! daarna nog 2 weken vrij, even alles op een rijtje zetten

liefs Jenneke

Hoi,

Wij gaan deze zomer 2 weken naar Italië met vrienden (en hun kinderen). Met de vouwwagen.  Heerlijk!
We zitten 60 km boven Venetië. Wel een eind rijden. We doen het in 2 dagen. Overnachten bij München in de buurt. DVD-spelers achterin en rijden maar! We zien wel hoe het gaat.

We hebben dit ook gedaan toen Danae 3 maanden oud was. (en Thom 3,5)  Maar toen zijn we in 1 keer doorgereden. We hadden toen een appartementje gehuurd aan het Gardameer. Het reizen ging toen prima. Om 0.00 uur thuis vertrokken, en om 15.00 uur bij het appartement.

Voor de mensen die gaan vliegen: kijk eens op www.schiphol.nl Daar kun je al veel info vinden over reizen/vliegen met kinderen, en over de (kinder)faciliteiten op Schiphol. En natuurlijk over allerlei andere zaken.

Groetjes, Cathy

Wij gaan lekker een weekje naar Domburg, samen met mijn ouders + broertje en vriendin hebben we daar een leuk huis gehuurd met alles erop en eraan.
Dus met een beetje lekker weer erbij wordt het super in Zeeland.
De week daarna gaat mijn man de 4-daagse lopen en wij hem natuurlijk erg missen maar daarna hebben we nog een weekje met z'n viertjes.
Over ruim een maand al, jippie!!!

groetjes Daniëlle.

Wat leuk om te lezen wat jullie deze zomer gaan doen!!

Wij gaan 27 juni weg, op weg naar Zwitserland. Heel leuk huisje gehuurd. Deze keer wel in een ander gebied dan normaal. Nu zitten we op een half uur van Luzern en dat vind ik zo'n mooie stad!

Op de terugweg in Duitsland ook nog een paar dagen in een B&B, in het Zwarte woud!

En 1 week lekker thuis!

liefs jen en mike

wij zijn vannacht terug gekomen van een weekje all incl tunesie!! het was weer perfect!

En van de zomer gaan we nog 2 weken finland. En dan hopen we september/oktober toch nog een weekje te gaan. wij zijn gewoon vakantie mensen!

kus wen

Wji gaan begin juli ander halve week naar italie, naar caorle vlak bij Venetie. las kat haar verhaal denk hee bijna hetzelfde als wat ik wil typen hihi. Wij rijden ook ik 2 keer maar nemen een hotelltej halverwege.

Terug
Bovenaan