valt niet mee om... gewoon zwanger te zijn

Fijn dat alles goed was en je je nu een stuk rustiger voelt,super!
Als ik het allemaal goed bekijk,krijgen jullie er een zoon bij!
Of zit ik er weer 's helemaal naast?
Groetjes Tanja

Stom,verkeerd gelezen,je voelt je nog wel onrustig,sorry,te snel gelezen.
Ik hoop toch voor je dat je ook een beetje plek hebt om te genieten,en  dat het onrustige gevoel  niet de overhand heeft.
Groetjes Tanja

Hoi Stephanie,

He, gelukkig dat het allemaal zo voorspoedig verlopen is! Maar wat hebben ze nou precies onderzocht (en afgenomen, of las ik dat nou verkeerd?)? Sorry hoor, als je het al een keer hebt uitgelegd, dat is me dan even ontgaan....

En die echo kijken...... ik zie daar dus écht niks op. Heb thuis twee prachtige echo-dvd's van onze twee kindjes waar ik zélfs nu ik echt wel weet wat het geworden is, nog steeds  geen geslacht  op kan onderscheiden hahahaha.

Maar goed, over 3 weken weet je het zeker, spannend!
Laat je het ons dan ook weten, of hou je het geheim?

Hopelijk ga je je nou ook nog wat minder onrustig voelen, is vooral voor jezelf fijn.... Geloof me: die kleine schat daarbinnen heeft heus een onbezorgde, relaxte  tijd: hij of zij voelt heus dat zijn aanstaande papa en mama superblij en gelukkig zijn met het aanstaande brusje en kindje op komst!

Liefs
Susan

Susan, in 2005 is er een stukje baarmoederhals weggehaald ivm onrustige cellen. Dus deze gyn. wil graag de lengte van de baarmoederhals controleren. Als die te kort is, is de kans op vroeggeboorte groter. Het gekke is dat het in mijn vorige zwangerschap niet gecontroleerd is maar deze man neemt alles gewoon heel serieus. Hij was ook de gene die tot speodsectio besloot toen ik met Stijn in het ziekenhuis belande. Ik heb erg veel vertrouwen in deze man. Heb het idee dat de meeste onderzoeken die ik onderga in het kader van Better Safe than Sorry zijn.
Zo is er oo een genetische afwijking in de familie maar de kans is zeeeeeer klein dat wij dat ook hadden, toch werd daar serieus aandacht aan besteed. En ik heb een klein stollingsprobleempje, FactorVLeiden wat ook reden is om goed te controleren. Heb vanaf het begin van de zwangerschap al medicijnen. Nou ja, dan natuurlijk nog die Hellp en de gescheurde placenta bij Stijn. Jemig... wat vroeg je ook al weer, haha...
Afin, ondanks dit alles is de kans op een gewone zwangerschap van 40 weken gewoon realistich. Dus daar focus ik wel op hoor. Denk dat het een typisch gevalletje hormonen was wat mij vooral gisteren de parte speelde. Heb ook best veel te doen/aan mijn hoofd en had slecht geslapen, dan krijg je dat hè.

Wbt die echo... het is een vak apart maar het schijnt nogal duidelijk te zien te zijn .

Hey vrouwke,

Fijn om te horen dat alles zover goed is. Ik kan me je onrust en zorgen heel goed voorstellen. Het is ook niet niks geweest bij Stijn. Misschien dat je na de 33 weken zwangerschap meer rust gaat voelen, zodra je over de tijd heen bent dat het bij Stijn allemaal anders liep dan gepland. Dat duurt nog heel lang en tot die tijd wil ik graag een luisterend oor voor je zijn hoor. Schrijf je angsten en onzekerheden maar van je af. Ik zou bijna zeggen, daar zijn we voor.

En wat het geslacht betreft, dat lijkt me over, over, overduidelijk! Met 3 wit omlijnde stukjes kun je er toch niet omheen, of zie ik het nu ook helemaal verkeerd?!

Liefs Fonske

Hey!

Ik kan me je spanningen heel goed voorstellen! Als je zoiets hebt meegemaakt is het heel logisch dat dat gevoel nu weer erg naar boven komt.. Als je er maar goed over kunt praten..

Wat betreft je echo,.. óverduidelijk!!!!!!

Als men daar geen "piemeltje" ziet zitten dan kijk je er wel érg naast hoor hahahaha!!

Van harte zeg, wat óntzettend leuk!!!

Fijn dat je voor nu weer even gerust bent gesteld, en nu wachten we gewoon weer "samen" op die 22 weken echo met meting.. Zo komen we stukje bij beetje bij de eindstreep!

Probeer er ondanks alles toch van te genieten meid.. Het gaat tot nu toe allemaal zo goed! En ook jij doet het goed!! Een klein beetje vertrouwen in jezelf en je lichaam mag je wel weer hebben, zo ook de gezonde en begrijpelijke spanning. Maar je ziet wel, bijna op de helft!!

hou je taai!

Esmé mv Kay en ???

Jeetje.... dan heb je ook wel wat om zo af en toe over te piekeren (zeker als je al slecht slaapt, 's nachts lijken dingen toch al vaak veel erger dan overdag!). Maar dan is het extraextra fijn dat je extra controles hebt bij een man die je écht vertrouwt. Fijn voor jullie!

Maar nog even die echo: Fonske en Esmee zeggen toch echt met grote zekerheid iets anders, of niet? Het blijft een vak apart, maar met die drie streepjes in het midden lijkt mij dit dan toch een meisje  (maar eigenlijk weet ik nog steeds niet hoe ik moet kijken hahahaha en dénk ik meer dat jij een meisje krijgt dan dat ik dit met een plaatje kan onderbouwen)

Maar wat denk je zelf dan?

Liefs
Susan

Terug
Bovenaan