valt niet mee om... gewoon zwanger te zijn

Hier even snel wat tekenwerk,..

Zo zie ik het, en kan het natuurlijk ook mis hebben (al betwijfel ik het hahaha)

De 3 witte lstreepjes die Fonske bedoelt heb ik met een pijlte aangegeven.. ze omlijnen dus het plassertje.. Teminste, ik denk dat ze dat bedoelt.

Ik ga dus voor een jongen!!

Jaaaah!!! Als je het  zó voor me uittekent, dan zie ik het ook! Het is een jongen!!!!

Nou Esmé, mocht het met de plesie niets meer worden en levert de schilderkunst geen vet belegde boterham op: je kunt altijd nog echoscopiste worden hahaha!

Liefs
Susan

WHAAAA Esmé, geweldig.
JA precies zo als jij het tekent zie ik het ook.
Gisteren op beeld was het voor mij in één oogopslag duidelijk maar nu ik alleen nog de foto heb, ging ik ook ineens denken dat het net een navelstreng is. Hoewel die dan wel erg naar achter zit, haha.
Volgens mij is het een jongensbeebje maar ik hou een slag om de arm, over drie en zes weken weer echo dus we komen er wel achter.
Was alleen zo benieuwd of jullie dus ook zien wat ik zie, dat het geen gezichtsbedrog is, maar met die tekening erbij lijkt het me wel heel overtuigend.
WHAAAA ik krijg een zoon (denk ik )!

of is het toch een armpje met een handje eraan? Zoals je ziet: aan mij is geen echomevrouw verloren gegaan hahaha.

En nu hou ik erover op.... Sorry hoor Stephanie, het is jouw mooie kindje hoe dan ook (met of zonder piemeltje), maar je maakt het nieuwsgierige mens in me los met dit soort zoekplaatjes....

Liefs
Susan

Zie hier een voorbeeld van google.. Moet jullie toch overtuigen hihi..

(lijkt veel op die van Toulouse hè???)

Hmz,.. kan geen plaatje van een meisje vinden, maar op youtube kun je wel filmpjes bekijken van geslachtsbepaling bij echo. dan zie je enkel 3 kleine streepjes naast elkaar..

en daarbij, als een gyn zegt dat het overduidelijk is te zien dan is het een jongen. Bij een meisje is het namelijk wat lastiger.. dus,..

Daarbij zag het bij Kay er ook zo uit en dat was toch ook heel anders dan de echo foto's van zijn nichtje.

nu hou ik er over op! whahahaha...

Terug
Bovenaan