valt niet mee om... gewoon zwanger te zijn

Nah jah.... dat plaatje lijkt er écht veel op zeg......!! Ik vind het alleen zo groot al voor 16 weken hahaha (zal papa wel trots zijn whahahahaha).

Liefs
Susan

Het is heel normaal dat het in het begin héél groot is, het is totaal niet in verhouding. De meeste papa's zitten dan ook breed te glunderen bij de 20 wk echo.. Dat vergaat al snel als de gyn uitlegt dat het nog uit verhouding is whahahah..

Dus ja,.. ik schrok me destijds ook van zijn mega groot piemeltje.. we konden er dan ook echt niet omheen dat we een zoon kregen hihi...

Heej wat fijn dat je weer opgelucht buiten bent gestapt, al kan ik me voorstellen dat je het ongeruste gevoel niet ineens helemaal kwijt bent.
Wel super dat je even hebt kunnen kijken naar je kleintje! Het blijft een vak apart om zo'n echo te ontcijferen... Al lijkt het wel duidelijk, nu...Bij ons hebben ze bij de 20-weken-echo het geslacht verteld en ik ben erg  benieuwd of het inderdaad klopt, durf er toch niet 100% op te vertrouwen, haha. We hebben dus ook gewoon twee namen bedacht ;-)
Lekker genieten van de nieuwste foto's en hopelijk een beetje betere nachtrust dat kan ook een hoop schelen.
Groetjes Laura

Fijn dat je weer gerustgesteld bent op dit moment.

En de echo...hahaha ja een jongen!!
Duidelijke foto.

Lijkt me sterkt als dat toch een meisje blijkt te zijn!

Elise mv Merel en ? (37.1 wkn)

Hee Stephanie,

wat fijn dat jij zo'n goede gyn hebt!!

Maar ook ff over die echo... Meike had ENORME schaamlippen en die was dus een jongen op de echo. Wel deed onze ha alle controles maar ik was natuurlijk niet de eerste die hij deed dus heeft ie wel ervaring.

Maar goed, na die tekening (wauw) van Esmé snap ik het mannelijke geslacht ook wel op de echo. Die van google is wel heftig maar mijn neefje had ook bijna een volgroeid geslacht (bij wijze van) en kon geen newborn luiers aan daardoor (tis wel een goeie hè, wij moeten er nog om lachen) maatje 2(!!!!) na een week was het normaal (gelukkig voor hem).

Ik hoop dat je je goed voelt en dat het genieten wat meer kan..

Liefs Renske

Hey lieve Steph
Niet leuk om je zo een zorgen te maken, als ik het bij je weg kon toveren zou ik het doen!
Maar je bent al weer wat meer gerust inmiddels!
En met zulke mooie foto's van jullie jongemannetje/vrouwtje!
Den Haag krijgt er weer een knappe bewoner bij in ieder geval!
Je oudste zoon is al vergeven hehe, voor jullie jongste telg, nieuwe ronde, nieuwe kansen haha
Liefs en tot binnenkort!
x

Hey daar,

Pffft,das allemaal maar niks eeyz al die spanningen.Hopelijk kun je toch genieten van je wondertje en nemen de spanningen gauw af.
Tjeetje een broertje voor die lieve Stijn....jechoeee!

Liefs Kitty en dikke kus van Tess

Terug
Bovenaan