Ik ben voor mezelf ook erg voor voeden op verzoek, maar dat past niet bij iedereen. Mede door het voeden op verzoek hebben wij 2 ritmes, voor mijn werkdagen en voor mijn vrije dagen. Als ze overdag bij mij gedronken heeft kan ze van 19.00 tot 05.00 slapen. Als ze overdag de fles heeft geweigerd gaat ze dat s nachts inhalen en komt ze zo iedere 3 uur. Het is alleen zo sneu dat ze een hele dag niet of nauwelijks drinkt omdat het in een fles zit en dat ze op een dag dat ze de fles wel pakt veel beter in haar velletje zit. Maar ze komt niets tekort, het is een flinke dame van ruim 8 kg die zich prima ontwikkeld. En het is tijdelijk, maar soms wel fijn om te sparren met andere moeders.
@ Chantal, als je diëtist ben weet je ook niet alles, was dat maar waar, dat zou wat zijn. Ik ben bovenal moeder voor mijn kindjes, hetzij met een extra kronkel (of 2 haha).
@ Chantal, als je diëtist ben weet je ook niet alles, was dat maar waar, dat zou wat zijn. Ik ben bovenal moeder voor mijn kindjes, hetzij met een extra kronkel (of 2 haha).