van een 5e kindje zwanger!!

ben eind july uitgerekend en we vinden het heerijk..
de 1ste 4 kinderen zijn van mn exman.en nu dan toch nog zwanger geworden van mijn huidige lieve kanjer.de andere kinderen vinden het erg leuk!!!en kijken er naar uit.
 
Gefeliciteerd!!!!!!! O my god.... 5 kinderen...

Pfff, weet niet of ik er zoveel wil hahaha....

Proficiat, geniet nogmaals van het zwanger zijn..... het is en blijft een wonder!

Liefs
 
Gefeliciteerd!!!!!!! O my god.... 5 kinderen...

Pfff, weet niet of ik er zoveel wil hahaha....

Proficiat, geniet nogmaals van het zwanger zijn..... het is en blijft een wonder!

Liefs
 
heeeey heppy.

dank je wel voor je reactie,
hahaha...ons gezinnetje is echt niet zo druk als het lijkt hoor..
en jij ,ook zwanger? en al kinderen?

en idd..het is en blijft een wonder,nu alweer 26 weken zwanger..het kan mij niet snel genoeg gaan
 
Haai Rooooosssss,

Ja ook zwanger, maar van de eerste pas :D
Daarom klinkt 5 misschien ook wel veel hihi...

Ben zaterdag 19 weken.... bijna op de helft dus... Eerste helft is wel snel gegaan, maar als ik denk: ik moet nog 20 weken pfffffffff....

Kan idd niet snel genoeg gaan.... Lijkt me heerlijk mijn mannetje straks vast te houden...

xx
 
Haai Rooooosssss,

Ja ook zwanger, maar van de eerste pas :D
Daarom klinkt 5 misschien ook wel veel hihi...

Ben zaterdag 19 weken.... bijna op de helft dus... Eerste helft is wel snel gegaan, maar als ik denk: ik moet nog 20 weken pfffffffff....

Kan idd niet snel genoeg gaan.... Lijkt me heerlijk mijn mannetje straks vast te houden...

xx
 
gefeliciteerd! en bijzonder toch dat je dit mooie geluk kan delen met je nieuwe liefde??Dan kan hij het zelf ervaren, want vertellen hoe het is, haalt het niet bij het echt ervaren, ik ben zwanger van nr.4. En mijn kids zijn 7,4 en 2.
Geniet ervan!
Liefs,
(22wkn en 1dg)
 
Terug
Bovenaan