van een 5e kindje zwanger!!

@sweetwicca,
ik ben sinds vorig jaar augustus gestopt met werken, werkte nog wel in de weikeinden af en toe, en sinds februari dit jaar helemaal gestopt met werken, en het bevalt goed, financieel is het wel af en toe sappelen, maar dat zijn keuze,s die je maakt.Het heeft ook heel veel rust in ons gezin gebracht.De doorslaggevende keuze was dat het met onze oudste van 7 niet zo lekker liep, en nu is er veel meer rust ,voor haar en voor ons.
 
ik krijg de 4e en ben fulltime mama!! heerlijk! ook super vermoeiend zo nu en dan maar ach als ze naar school gaan allemaal dan gaat mama wel weer eens kijken naar werk!

liefs
 
Ik heb vijf prachtige kids. Vier jongens en één meid.

In de leeftijden 9,5 - 8 - 6,5 - 3 en 1,5.

Nu verwachten wij in juni ons zesde kindje een dochter niet gepland maar wel erg welkom.

Ik krijg een keizersnee deze keer en laat me we meteen steriliseren want nog een "foutje" wordt wel erg veel haha.

Ik werk nog één dag in de week en in de avond uren wanneer het uitkomt.

Het is druk maar wel genieten.

Kusjes
 
Leuk om iedereens ervaringen te lezen. Het blijft gewoon geweldig kinderen. We hebben alles wel min of meer weggedaan, maar het blijft voorlopig in de familie, dus als we eruit zijn en als de ''keuze' een 4e kindje is, kunnen we dat ook zo weer terugkrijgen. Alleen die auto is nu een hot item en eigenlijk de enige sta-in-de-weg op een nieuw huis na. Maar ik denk dat mijn man langzamerhand al begint te wennen aan het idee. Hij vind het allemaal steeds leuker worden en ik ben blij dat het bij hem ook wel kriebelt.

Wat voor auto hebben de mensen met meer dan 3 kids?

Groetjes
 
Terug
Bovenaan