van een 5e kindje zwanger!!

hoi ben nu zwanger van de derde ben nu 31 weken ik heb al twee jongens 1 van 3 en een half en 1 van 18 maanden. ik kan niet wachten totdat ons derde en meteen ook ons laatste wondertje er is wij willen er 3 en dan gaat er een knoopje in hahaha. wij weten niet wat het wordt hebben we nog nooit geweten wij vinden de verrassing gewoon zo leuk en alles is welkom natuurlijk.

groetjes dominique
 
wij hebben gister een test gedaan en blijk nu zwanger te zijn van de 4e
onze oudste is 6 de 2e is 3 en de 3e is net in maart een jaar geworden dus dat gaat een drukke tijd worden want ben 28 dec uitgerekend en dan is de kleinste nog maar 21 maanden dus nog geen 2

maar wle supper gezellig al die drukte in huis
 
hey

ervaringen gevraagd!!

ik ben dus zwanger van de 4e!
en de oudste is 4, de middelste is 2,5 en de jongste 1!!!!
en ben 18 weken zwanger!
heeerlijk!!
wij hebben ook aan de praktische kant gedacht hoor!! maar dat ene mondje erbij aan tafel, een grotere auto is wel een optie, en ach weet je we hebben getwijfeld tot ik zwanger was...
we zijn er nu zooo blij mee en het maakt ons echt compleet!
we hebben een jong gezin en de oudste is net 5 als de baby geboren is...
ik vind het heerlijk!

liefs
 
@ nummertje 3,

ik heb een jaar lang vergaderd met manlief over wel of niet een 4e, we hebben 3 gezonde kids, moesten we daar al niet tevreden mee zijn?
Het waren best pittige gesprekken en voor mij ook emotioneel, ik ben 12 jaar jonger als manlief en dat speelde nu ineens ook mee....(ik ben 33)En idd, het past niet meer in de auto....Maar uiteindelijk was ik onverwacht zwanger, en is de keuze voor ons al gemaakt,zeg maar, en??? We zijn er superblij mee,ook mijn man!! en idd, waar 5 aan een tafel zitten ,kan makkelijk een zesde bij!!! Ik vond zelf de overgang van 1 naar 2 kids het moeilijkst, van 2 naar 3 was geen enkel probleem, en dat zal het bij dit laatste wondertje ook niet zijn!
Succes met het wel/niet overwegen van alles bij elkaar! Ik weet hoe lastig het kan zijn....
liefs,
 
gefeliciteerd, 5 nee daar hoef ik nu ook nog even niet aan te denken. maar al die dames met 4-5 kids, werken jullie of zijn jullie fulltime moeder?

op werk sta ik alleen met 4 kids met gedragsproblemen en ik weet hoe vermoeiend dat kan zijn.

maar wij beginnne maar eerst met eentje, en wie weet dat er dan een 2e en 3e bij komt.
 
nou ik heb er dadelijk 3 en blijf gewoon 24 uurtjes werken ik vind het heerlijk om te werken ik denk dat het ook leuker is om kindjes te hebben als je nog werkt ik ben dol op mijn jongens maar om 7 dagen in de week allleen maar te zorgen daarvoor dat lijkt me niks behalve dadelijk in mijn verlof ga ik natuurlijk wel extra genieten van mijn jantjes en de baby als die geboren is en daarbij ik werk 3 dagen en twee dagen is papa thuis en 1 dag gaan ze naar opa en oma en ik vind het ook wel belangrijk dat ze ook tijd alleen hebben met de papa hier is dinsdag en woensdag nu mannendag of daar verandering in gaat komen weten we nog niet want we weten nog niet wat ons laatste wondertje gaat worden.

groetjes dominique
 
nou ik heb er dadelijk 3 en blijf gewoon 24 uurtjes werken ik vind het heerlijk om te werken ik denk dat het ook leuker is om kindjes te hebben als je nog werkt ik ben dol op mijn jongens maar om 7 dagen in de week allleen maar te zorgen daarvoor dat lijkt me niks behalve dadelijk in mijn verlof ga ik natuurlijk wel extra genieten van mijn jantjes en de baby als die geboren is en daarbij ik werk 3 dagen en twee dagen is papa thuis en 1 dag gaan ze naar opa en oma en ik vind het ook wel belangrijk dat ze ook tijd alleen hebben met de papa hier is dinsdag en woensdag nu mannendag of daar verandering in gaat komen weten we nog niet want we weten nog niet wat ons laatste wondertje gaat worden.

groetjes dominique
 
heeey iedereen hier!

wij krijgen nu de 5e in july een heerlijk mooi mannetje., ik vind het heerlijk.geniet volop.en werk 2 dagen onder schooltijd.en haal ze zelf weer uit school.alhoewel ik dat niet meer hoef maaar ik rij er langs en zo is het makkelijk afspreken met vriendjes en vriendinnetjes.
hen een dochter van 17 en 14,dan een zoon van 10
en de jongste is een meisje van 7..
hebben jullie ook al een flink buikje?
het gaat veel sneller als hier voor,heb net een echo 8ter de rug en ze schatte het al op 1060 gram...best groot al.
ik kan niet wachten om het in mn armen te houden,maar wil dit getrappel ook nog zeker niet missen.hierna stoppen we ermme hoor.hebben nu weer een kamertje erbij gemaakt en dan is het huis echt vol,net als de auto hahaha meer dan 7 gaan er niet in..

groetjes roos
 
Terug
Bovenaan