van een 5e kindje zwanger!!

gefeliciteerd! en bijzonder toch dat je dit mooie geluk kan delen met je nieuwe liefde??Dan kan hij het zelf ervaren, want vertellen hoe het is, haalt het niet bij het echt ervaren, ik ben zwanger van nr.4. En mijn kids zijn 7,4 en 2.
Geniet ervan!
Liefs,
(22wkn en 1dg)
 
heeey mommy3

genieten doe ik zeker beleef het nu ook heel anders als bij de 1st...
ik heb 3 meiden en 1 jongen,de oudste is al 17 en de jongste 8.....erg leuk hoor,ze willen zich ook overal mee bemoeien.vooral namen hahahaha
weten jullie ook al wat het word?
 
heeey too-shy

het is zo bijzonder...en zeker om dit nu samen te beleven.moet ook steeds erg lachen hoor,mn man is ook zo bezorgt hahaha heeeel lief hoor.
heb nu ook al meer buik dan bij mn andere kinderen hebben jij/jullie dat ook?

weten ullie ook al wat het word?
en gaat alles goed?

liefs van mij
 
5 is erg bijzonder, ik kom zelf uit een gezin met 5 kinderen en ik heb daar alleen maar fantastische herinneringen aan. Of ik er zelf 5 zou willen... oef...

Maar goed, nu zwanger van de 1e, dus eerst maar eens zien!
 
Ik lees hier dat er moeders zijn met 4e kindje op komst, zowiezo gefeliciteerd!

Wij hebben er 3 en hebben voor dat dit moment kwam altijd gedacht dat het genoeg zou zijn, maar het lokt zo, nog een kindje. Maar praktisch is het niet meer, dat weerhoudt ons er nog van. Wat voor auto heb je dan nodig bijvoorbeeld? En waar haal je de tijd vandaan? Maar als we met z'n 5-en aan tafel zitten weten we allebei dat een 6e er ook bij zou passen. Zoooo moeilijk!

Kan iemand zijn ervaringen delen?
Mijn kinderen zijn btw 4, 2,5 en 6 maand
 
hoi ben nu zwanger van de derde ben nu 31 weken ik heb al twee jongens 1 van 3 en een half en 1 van 18 maanden. ik kan niet wachten totdat ons derde en meteen ook ons laatste wondertje er is wij willen er 3 en dan gaat er een knoopje in hahaha. wij weten niet wat het wordt hebben we nog nooit geweten wij vinden de verrassing gewoon zo leuk en alles is welkom natuurlijk.

groetjes dominique
 
Terug
Bovenaan