Hey Wendy,
Wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd meid het is jullie gegund!!! Dat je HOSS hebt is natuurlijk niet fijn, dus volg het advies maar op met rusten en niet tillen en veel drinken.
Ik ben vandaag op controle geweest, had ook Wisman, had ik nog nooit gehad, maar ik vond 't fijn. Hij zag 24 eitjes 12 aan elke kant!!! Dat voel ik ook wel hoor, jeetje wat doet dat zeer. Probeer veel te drinken (tip van een collega) en toen ik vanmorgen naar het dorp fietste over zo'n hultebulte weg, jeetje zeg! Had jij daar van te voren ook zo'n last van?
Wisman adviseerde ons om na te denken of we er echt 2 terug willen plaatsen, hij ziet me nu niet graag zwanger worden van een tweeling (ivm overstimulatie). Als er een optimale bij zit adviseert hij om er maar 1 terug te plaatsen zijn ze allemaal goed (en geen optimale) dan 2 terugplaatsen. Ik wil er eigenlijk 2 terug laten plaatsen gezien mijn leeftijd (was ook het advies van Ruis) want ik zou het mezelf niet vergeven als ik weer een miskraam zou krijgen, maar Wisman zei dat ik ook aan mezelf moet denken, dus nu weet ik het niet meer......
Het baarmoederslijmvlies was nog aan de dunne kant, moest minimaal 7 zijn en dat was het nu gelukkig wel. Hij durft een punctie in ieder geval wel aan. Mag nu niet meer stimuleren (geen decapeptyl en geen Gonal) morgen om 23.00 uur pregnyl en dan dinsdag punctie. Vind het wel spannend..... Vandaag was pas stimulatiedag 9 dus het gaat wel een beetje snel, daardoor heb ik het idee dat het te snel gaat en het dus niet gaat lukken, maar ik moet positief blijven. Dat was ik ook echt tot vandaag toen hij over de terugplaatsing en overstimulatie begon, ik weet echt niet wat ik moet doen .
De eerste keer is natuurlijk altijd aftasten met hoeveelheid hormonen en zo.
Echt super dat je zwanger bent, dat geeft de mens weer hoop.
Hopelijk kun je er nu van genieten en ben je gauw van je klachten af.
Dikke kus Wijstje.