Van IUI naar IVF. Wie nog meer?

Danielle; een hele fijne vakantie gewenst. Lekker ontspannen en genieten!

Heb jij dat ook; dat iedereen vraagt hoe of wat? Wij hebben namelijk verteld dat we midden in een behandeling zitten en nu vraagt iedereen hoe het is afgelopen.
Al veel vrienden , collega's en familie weet dat ik zwanger ben.
Voelt een beetje raar, meestal houdt je dit nog weken voor je.

Groetjes Marieke

hey wijstje... ja ik heb al een dochter van 6,5 jaar... en is op de normale manier gekomen.... en voor haar heb ik een zwangerschap gehad van ons zoontje en die is met de 26 weken dood geboren.... dus ja zwanger raken kon ik wel.... hahaha en ook meteen na het stoppen met de pil!!

en nu zijn we het vijfde jaar ingegaan van proberen enz....

en van de week zagen ze op de echo wel twee emmys zitten, was wel grappig om te zien...
maar ja dat wil nog niks zeggen he...

ik weet niet of hij morgen weer een echo gaat maken, dat hoor ik dan wel....

ik laat je het morgen weten, ik heb nog wel steeds buikpijn, maar dat is eigenlijk zware pijn, broek zit te strak enz.... ik vraag morgen wel hoe of wat maar ja daar kan hij toch niks over zeggen denk ik , ja dat ik gewoon afwachten moet....

tot morgen, gr wendy

Hey Wendy,

Hoe is het met jou? Gaat het een beetje? Ik heb niks meer van je gehoord, maar ik hoop dat alles nog goed is. Je mag toch bijna testen of niet? Spannend.....

Ik heb vandaag eerste follikelmeting gehad aan de ene kant 8 en de andere kant 7. Doorgaan met 187,5 Gonal en zaterdag voor volgende echo (voor de eerste keer bij Wisman, heb ik nog nooit gehad, maar Ruis heeft vrij ivm carnaval). Ruis zei wel dat de punctie op z'n vroegst dinsdag is, ligt er een beetje aan hoe de echo zaterdag eruit ziet. Alles zag er goed uit zei hij.

Laat even weten hoe 't me je gaat.

Succes met wachten meid.

Liefs Wijstje.

hey wijstje......

sorry dat ik er een tijdje niet ben geweest , maar ik ben zo ziek geweest, ben al 4 keer terug gemoeten ivm buikpijn, maagpijn en ziek, benauwdheid

nu ben ik gisteren weer terug moeten komen.... en nou heb ik vocht in mijn buik, en dat moet door rusten weg gaan... voel me vandaag wel wat beter gelukkig....

heb nu een beleid van dokter wisman...( is echt een super dokter)

veel rusten, niet tillen... veel drinken veel plassen...
geen stress, GEEN CARNAVAL!!!!

maar het mooiste van alles is........ dat ze gisteren een test hebben gedaan....

en ik ben gewoon zwanger!!!! ik kan het nog steeds niet geloven dat ik dit nu eindelijk mag schrijven....

ik heb wel al 20 keer naar de test gekeken.....

maar dat ik dit allemaal heb is HOSS, hyper over stimulatie syndroom....

eindelijk een naam voor iets , dat  ik me al dagen niet goed voel....  

ik duim voor je meid , dat de punctie je mee valt en dat je mooi nieuws hebt erna...

ik hoor je misschien vandaag nog wel...

dikke kus van mij

Hey Wendy,

Wat een geweldig nieuws dat je zwanger bent!! Van harte gefeliciteerd meid het is jullie gegund!!! Dat je HOSS hebt is natuurlijk niet fijn, dus volg het advies maar op met rusten en niet tillen en veel drinken.

Ik ben vandaag op controle geweest, had ook Wisman, had ik nog nooit gehad, maar ik vond 't fijn. Hij zag 24 eitjes 12 aan elke kant!!! Dat voel ik ook wel hoor, jeetje wat doet dat zeer. Probeer veel te drinken (tip van een collega) en toen ik vanmorgen naar het dorp fietste over zo'n hultebulte weg, jeetje zeg! Had jij daar van te voren ook zo'n last van?

Wisman adviseerde ons om na te denken of we er echt 2 terug willen plaatsen, hij ziet me nu niet graag zwanger worden van een tweeling (ivm overstimulatie). Als er een optimale bij zit adviseert hij om er maar 1 terug te plaatsen zijn ze allemaal goed (en geen optimale) dan 2 terugplaatsen. Ik wil er eigenlijk 2 terug laten plaatsen gezien mijn leeftijd (was ook het advies van Ruis) want ik zou het mezelf niet vergeven als ik weer een miskraam zou krijgen, maar Wisman zei dat ik ook aan mezelf moet denken, dus nu weet ik het niet meer......

Het baarmoederslijmvlies was nog aan de dunne kant, moest minimaal 7 zijn en dat was het nu gelukkig wel. Hij durft een punctie in ieder geval wel aan. Mag nu niet meer stimuleren (geen decapeptyl en geen Gonal) morgen om 23.00 uur pregnyl en dan dinsdag punctie. Vind het wel spannend..... Vandaag was pas stimulatiedag 9 dus het gaat wel een beetje snel, daardoor heb ik het idee dat het te snel gaat en het dus niet gaat lukken, maar ik moet positief blijven. Dat was ik ook echt tot vandaag toen hij over de terugplaatsing en overstimulatie begon, ik weet echt niet wat ik moet doen .
De eerste keer is natuurlijk altijd aftasten met hoeveelheid hormonen en zo.

Echt super dat je zwanger bent, dat geeft de mens weer hoop.

Hopelijk kun je er nu van genieten en ben je gauw van je klachten af.

Dikke kus Wijstje.

Terug
Bovenaan