Van IUI naar IVF. Wie nog meer?

Hey Wendy,

Hoe is de terugplaatsing gegaan? Ik hoop goed.

Even een vraagje, wanneer mocht jij beginnen met stimuleren? Meteen op de dag van je menstruatie of op dag 3? En hoe lang heb jij moeten spuiten voordat de punctie was. Dan weet ik een beetje wanneer ik de punctie kan verwachten als ik ongi wordt.

Ik zit et nu op te wachten, maar tot nu toe nog niks, word er moedeloos van.....

Ik hoor gauw van je.

Liefs Wijstje

P.S. Gefeliciteerd met je mannetje.

Hey Wijstje, Depri en de rest!

Ik lees nog steeds af en toe mee, om te kijken of het al gelukt is!Hoop steeds goed nieuws te lezen maar tot nu toe nog geen goed nieuws!

Ik leef met jullie mee, en weet zeker dat er ook voor jullie een dag komt, en dat jullie dan ziek zwak en misselijk zijn, maar dat heb je er dan allemaal voor over, juist omdat je weet dat je er veel voor hebt moeten doen.

Ik ben nu bijna 24 weken zwanger en het is niet bepaald een roze wolk, maar ja tis voor een goed doel!En we krijgen trouwens een jongentje!
Ik zeg dit absoluut niet om jullie te kwetsen, maar wil gewoon zeggen dat ik nog aan de mensen hier denk waar het niet zo snel bij lukt om zwanger te worden.
En om te laten zien dat je ook wel degelijk met IUI zwanger kunt worden, ik namelijk 2x waarvan de 2e keer goed is blijven gaan.

Groetjes en een knuffel

Trieske

Hey Trieske,

Wat leuk om weer wat van je te horen. Toen via m'n topic over start IUI en inmiddels gaan wij al naar IVF (na 5 mislukte IUI pogingen).

Heb je veel klachten van je zwangerschap, omdat het geen roze wolk is? Het is inderdaad voor een goed doel en dat weet je ook.

Ik blijf hoop houden dat het toch wel een keer goed gaat komen.

Veel succes met je zwangerschap en laat zo af en toe eens wat van je horen, ook als je straks bevallen bent.

Liefs Wijstje.

hey trieske...

wat lief dat je nog steeds aan ons denkt!! en natuurlijk mag je hier vertellen dat het goed met de zwangerschap gaat.... kunnen wij alleen maar denken dat het dus WEL kan!!!

ik heb vanmorgen mijn terugplaatsing gehad, van twee emmys 1 was 6 cellig en de andere was 7 cellig.....

nu weer 16 dagen weer afwachten..... hoop dat er nu echt 1 zo sterk is om te blijven zitten en een mooi wondertje mag worden....

het is vandaag op de verjaardag van mijn man terug geplaatst, moet toch ook een beetje geluk brengen of niet??hahahhaa

ik ga nu maar eens afsluiten haha, tot snel meiden, doei   doei

hey wijstje dat is zo verschillend hoe lang je moet spuiten,   ik heb 12 dagen deca gespoten, en toen ong geworden en daarna nog 16 dagen gonal f.... dus ja het is zo verschillend echt waar, is maar net hoe je op de hormoon reageerd!!
je moet nou wachten tot je ong bent geworden toch!! en dan bellen he....

ik hoop echt dat je snel ong word dat je vooruit kan....

ik hoor je snel weer, kus van mij

Hey Wendy,

Bedankt voor je reactie. Ik moet nu inderdaad wachten tot ik ongi word. Heb nu 11 dagen deca gespoten, morgen 12e dag. Ik hoop echt dat ik gauw ongi word, dan kunnen we tenminst verder. En dan maar zien hoe ik op het stimuleren reageer.

Hoe gaat ie daar? Heel veel succes op het wachtbankje.

Liefs Wijstje.

Hey Wendy,

Hoe is het daar op het wachtbankje? Heb je nog zo'n buikpijn en pijn op de borst? Ik hoop dat het beter met je gaat.

Op dag 13 decapeptyl werd ik eindelijk afgelopen woensdagavond ongi, dat je blij kunt zijn dat je ongi wordt, raar he? Vanmorgen uitgangsecho gehad en alles zag er goed uit. Mag meteen beginnen met stimuleren. Nu is het dan eindelijk begonnen voor m'n gevoel. Had met die decapeptyl echt zoiets van "ik doe niks".
Na de carnaval zal dan wel de punctie zijn.

Ik hoop dat alles goed gaat en we heel gauw positief nieuws mogen hebben over IVF. Las net 2 positieve berichten van ICSI en IVF op die andere topic.

Nou, meid succes met wachten, nog een week toch?

Liefs Wijstje.

hey meid, heel veel succes nu met de gonal spuiten.... hoop dat je snel goede grote eitjes hebt!!!

ik moet nou nog ruim een week ja. maar ik had de vorige keer 14 dagen na mijn punctie al mijn ongie dus ja we kijken wel of ik donderdag alweer ong ga worden....

hoop het niet natuurlijk.....ik hoop dat wij( jij   en ik) ook hier mooi nieuws neer mogen gaan zetten.....

nou meid tot snel weer he...

gr wendy

Terug
Bovenaan