[quote quote=10333244]Hoi IIriss, superleuk! Ik heb hetzelfde; ik vind het allemaal erg leuk en spannend en wij delen het verder ook niet. Ik word in augustus 29. Is je cyclus alweer op gang gekomen na het stoppen met de pil en zo ja, is die regelmatig? Ik zit zelf al een paar jaar niet meer aan de pil. Mijn cyclus kwam vrij snel weer op gang en is ook vrij regelmatig.[/quote]
Mijn cyclus is af en toe nog een beetje zoeken. Ik ben eind januari gestopt en was toen de eerste keer na 31 dagen ongesteld maar dat loopt de laatste maanden elke keer weer een paar dagen op. In februari was het dus na 31 dagen, toen na 37 dagen, daarna 40 dagen en gisteren ben ik na 45 dagen toch nog ongesteld worden. Ik dacht bijna al dat het in 1 keer raak zou zijn en dat leek me al wel heel positief maar toch nog ongesteld geworden dus 🙂.
Ik hou mijn menstruatie nu wel bij in een app dus dan heb ik gelukkig wat meer inzicht. Wat betreft mijn vruchtbare dagen is het nu elke keer een beetje gokken en ik wil ook niet direct elke maand heel veel daarop testen dus deze maand proberen we het gewoon wat vaker 🙂 Mocht er nog iemand tips hiervoor hebben dan hoor ik het graag! Wel fijn om te horen dat jouw cyclus regelmatig is, dat moet uiteraard helpen!
Hebben jullie deze maand de 1ste ronde al gehad of zijn jullie nog steeds aan het afwachten?