Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Hi allemaal,
Ik sluit me graag bij jullie aan. Fijn om met jullie hierover te kunnen kletsen aangezien mijn omgeving nog niet weet dat we zwanger willen worden. ? Ik ben nu ongeveer 2 jaar geleden gestopt met de pil, mijn cyclus is sinds het stoppen eigenlijk meteen redelijk constant. Klinkt mss stom maar we willen het in augustus gaan proberen omdat we eerst nog een vakantie met de vriendengroep gepland hebben staan. Tot die tijd volg ik jullie al graag! Liefs

Hoi dames, 
Ook wij gaan deze maand voor een kindje! Ik ik ben sinds januari gestopt met de pil en wilde ook echt even ontpillen. Mijn cyclus was gelijk op gang en regelmatig tussen de 27 en 29 dagen. Dus voorzichtig gedaan tijdens vruchtbare dagen (hou ik bij via een app) Wat herken ik jullie reacties! Ik vind het ook erg spannend als ik eerlijk ben en het voelt top secret.. Haha. Ik lees heel graag met jullie mee! Oh ik ben 27 jaar. 
Ik ben hier nieuw, hoe kan ik dit forum makkelijk blijven volgen?
Liefs

Wat leuk Louuuu en ChantalLourens! Wanneer is jullie NOD in juli en augustus?
Wij gaan in augustus ook een weekje op vakantie met vrienden... Mócht het in één keer raak zijn moet ik goed gaan nadenken hoe ik dat verborgen ga houden?
Ik volg dit forum gewoon door af en toe in te loggen op de site en te bekijken of er nieuwe reacties zijn.

Hoi Rosieee!
Spannend allemaal he! Mijn nod is 9 juli, maar zou erg verbaasd zijn als het in 1x raak is, aangezien ik afgelopen 3 maanden niet zwanger ben geraakt van 'voor het zingen de kerk uit'. ? Maar goed, wie weet aangezien we er deze maand echt voor gaan. 
Wanneer is jouw nod? 
En wat gezellig zeg, met vrienden weg! Haha ja een goede smoes voor het niet drinken van alcohol verzinnen! 
Overigens ook leuk om te volgen vind ik de forum groep NOD juli. 
Succes dames! Ik blijf jullie volgen! 

Mijn nod is 24 augustus. Haha ja dat wordt dan zeggen dat je aan een antibioticakuur zit? ? No way dat onze vrienden daar "intrappen" en stel ik zou dan echt nét positief getest hebben dan zou ik het echt nog niet willen delen. Dus daarom wachten we voor de zekerheid nog even ☺️ 
Gaan jullie ovulatietest gebruiken?

Hahaa snap ik! Onze vrienden zouden daar ook niet intrappen ?
Heb vorige maand ovulatietest gebruikt, puur om te kijken wat er in m'n lijf gebeurd. Deze maand weer gedaan en had 25/6 m'n ovulatie piek. Nu op het wachtbankje. Heb overigens nog helemaal geen klachten, is ook nog veelste vroeg. Denk er overigens wel bijna continu aan. ?
Gaan jullie ovulatietests gebruiken? 

Terug
Bovenaan