Vanaf juli gaan voor eerste kindje

Haha ja bizar hoeveel je er aan denkt als je eenmaal besloten hebt om ervoor te gaan he?
Spannend joh, 9 juli! Ga je vroeg testen of wacht je eerst gewoon af?
Ik heb wel ovulatietests gekocht idd, mn cyclus is super constant maar toch handig om het zeker te weten.

Hey meiden, ik klets gezellig mee. Februari is mijn spiraal eruitgegaan en was toen gelijk de 1e ronde zwanger met behulp van ovulatietesten. Helaas geëindigd in een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en spoedoperatie. Sinds deze maand zijn we eigenlijk weer echt aan het proberen. Mijn NOD is ergens tussen 1 en 5 juli. Als het deze ronde niet raak is dan ga ik weer beginnen met ovulatietesten. Mijn cyclus lijkt nu namelijk iets korter dan voor mijn operatie dus weet niet zo goed wanneer mijn eisprong is.
Leuk om jullie verhalen te lezen. Dat er maar snel veel positieve testen mogen komen.

@louuuu ik ga proberen te wachten tot mm NOD maar vraag me af of me dat lukt haha. Snap je hoor met de ovulatietests dan is het toch wat inzichtelijker voor je gevoel! Probeer komende dagen afleiding te zoeken ?
@Carly, jeetje wat heftig zeg! Zou het jullie enorm gunnen om snel mooi nieuws te krijgen! Hou je ons op de hoogte? Spannend zeg, nog een paar dagen tot je NOD

Thanks dames! Was inderdaad heftig. Vooral ook omdat het midden in coronatijd was en mijn vriend niet bij me mocht zijn in het ziekenhuis. Maar we zijn optimistisch en gaan er weer voor. :)
Gister had ik stiekem al getest maar die was nog hartstikke wit haha. Morgen ga ik weer testen. Voel alleen nog geen symptomen of iets. Ook niet van een opkomende menstruatie trouwens. Fingers crossed!
Succes met wachten allemaal. 

Wat leuk om alle reactie's te lezen! Erg spannend voor iedereen en ook leuk om te lezen dat wel meer dames het als een geheim willen bewaren! Ik merk dat het af en toe al lastig is om in gezelschap ineens niet meer bv. een wijntje te drinken, zeker met het mooie weer van afgelopen week. Hoe gaan jullie daar mee om? Hebben jullie nog goeie tips hiervoor?
Mijn NOD zou nu rond 25 juli moeten zijn maar omdat mijn cyclus nog wat onregelmatig is kan het zo ook maar 1 week later zijn net als vorige maand :) Ik ben benieuwd hoe het met wachten gaat bij iedereen! 

Ik klets ook graag mee! Al een jaar gestopt met anti conceptie maar sinds vorige maand 'bezig' voor eerste kindje. Eerste ronde vorige maand dus niet raak, echter bleken we ook in de verkeerde periode 'geklust' te hebben. Ovulatie was al eerder dan ik dacht. Deze maand gebruik ik ovulatietesten en heb nog geen positieve gehad, verwacht die wel in deze dagen! 

Terug
Bovenaan