vanaf nu (dec.)gaan we ervoor! mama proberen te worden! klets mee!

A

Anoniem

Guest
wie kletst ermee over proberen zwanger te worden?
ben in november gestopt met de pil.
woon samen met mijn vriend en ben 27 jaar oud!
vindt het allemaal erg leuk en spannend.
we houden het nog even geheim voor iedereen daarom hier lekker je geheimpje vertellen aan meiden die in hetzelfde schuitje zitten!
wie kletst er mee want in mijn eentje is het niet zo gezellig:)

groetjes!!!

Ha Tiene27,

Ik wil graag met je meekletsen hoor!! Sinds september ben ik gestopt met de pil en proberen mijn man en ik zwanger te worden. Net als jij, vind ik het best spannend óf het wel lukt en wanneer de tijd komt dat we echt zwanger zijn. We zitten nu in ronde 4 en de eerste 3 ronden was ik verschrikkelijk gespitst op allerlei tekenen die erop 'zouden kunnen wijzen' dat ik zwanger ben. Best vermoeiend en teleurstellend als ik ongesteld werd. Mijn voornemen is nu, om daar minder mee bezig te zijn..haha.. Maar ja, het is nog niet de week voor mijn nod en die is 4 januari. Die week zal ik er wel weer helemaal vol van zitten. Ach ja, we zien wel!!

Verder ben ik 25 jaren jong, gelukkig getrouwd en ook ik heb nog tegen niemand gezegd dat wij echt aan het 'werk' zijn om zwanger te worden. Daarom vind ik het ook zo heerlijk op dit forum, herkenbare vragen en ervaringen!!

Liefs, Line

Hoi hoi,

Het lijkt me wel gezellig om als "beginnelingen" met elkaar te kunnen kletsen.
Net als Line ben ik ook gestopt in september met de pil. Maar we zijn niet meteen begonnen met klussen, heb eerst mijn ongi afgewacht. We zitten nu in de 3e ronde dus.
Ik was er in het begin ook veel te veel me bezig, maar nu heb ik zoiets van..het komt allemaal wel..

Ik ben in oktober 23 geworden en mijn vriend is 27. Sinds februari wonen we samen. Daarvoor hebben we ook al samen gewoond, maar dan bij zijn ouders thuis. Dat is toch anders.
We zijn er echt aan toe om aan kinderen te beginnen.
Mijn nod is ook op 4 januari, dus dat wordt deze week veel klussen!!

Nu maar hopen dat we het nieuwe jaar goed beginnen!!

Liefs Luna

Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik ook mee mag kletsen.
Ik ben in maart dit jaar moeder geworden van een zoon Nigel en mijn vriend en ik willen graag een tweede.
Ik ben na de bevalling nooit met de pil begonnen omdat ik borstvoeding gaf en mijn vriend voor een half jaar naar Bosnie ging (is militair).
Sinds de bevalling ben ik nog niet ongesteld geweest, heb laatst een test gedaan en ben niet zwanger.
Mijn zoon krijgt nog steeds (smorgens en savonds, soms smiddags) borstvoeding dus waarschijnlijk heb ik daardoor geen eisprong nog gehad.
We laten nu de natuur z'n gang gaan en ik hoop dat we snel weer zwanger zijn!

Een iets ander verhaal als dat van jullie, maar ik hoop dat ik gezellig mee mag kletsen en dat 2007 voor ons allen een heel vruchtbaar jaar wordt!!

O ja ik ben 26 jaar en mijn vriend is 28, we wonen al bijna 5 jaar samen.

Groetjes Linda (mama van Nigel 07-03-2006)

Hoi allemaal!

Ik ben een tijdje weggeweest, maar nu ook weer terug. Onze kinderwens heeft even op een laag pitje gestaan, maar nu gaan we er weer voor!
Ik ben Sylvia, 31 jaar en moeder van een zoontje van 2,5. We gaan nu dus op voor de tweede. Ik heb in februari mijn spiraaltje laten verwijderen.

Succes allemaal en hopen dat we veel ervaringen kunnen delen.

Groetjes
Sylvia

wat een leuke reacties allemaal!!

hoi Line,

haha wat een bekent verhaal, ik ga nu voor ronde nummer 1 en beeld me ook vanalles in.
oei ik ben misselijk....oei wat ben ik moe!
kan me voorstellen dat dat op den duur vermoeiend en teleurstellend is als je weer ongesteld wordt.
ik denk dat je dat toch wel een beetje blijft houden naar mij idee. je wil het zo graag dus let je op alle mogelijke tekenen dat het weleens raak zou kunnen zijn!

hai Luna,

ook leuk dat je wil meekletsen! hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Line en jij gaan samen op he! grappig!
mijn laatste ongesteldheid was van 26 nov tm 2 december.   ik vermoed  dat ik  rond de kerst weer ongi moet worden. ....of hij komt helemaal niet:) dat zou leuk zijn! hihi!

hoi Linda!

leuk dat jij al een mama bent! dus jij hebt het allemaal al eens meegemaakt! handig voor ons:) kunnen we vragen bij jou:)
Nigel, mooie naam trouwens!
lijkt me ook verwarrend dat je nog niet ongesteld bent geworden. hopen dat het snel weer op gang komt allemaal.

hai Sylvia,

nog een mama! leuk leuk leuk! nog een vraagbaak! hihi!
ook leuk dat jij meeschrijft!
we hebben allemaal verschillende verhalen das wel leuk!

groetjes Tiene27

Nou dames,

vandaag zou het moeten gebeuren, de laatste klusdag voor de eisprong...
Vanavond toch maar weer mijn ventje lief aankijken...
We zullen het zien over een week of 2.
Ik houdt jullie op de hoogte!

Liefs,
Luna

Hallo dames,

Hier nog een mama die graag mee praat.
Ik ben 26 en getrouwd en heb een zoontje van vandaag 1,5jaar hij heet niels.
Wij zijn sinds november gestopt met de pil want we willen graag een tweede.
Ik werk niet meer ik zorg voor ons mannetje omdat mijn man schipper is op de binnenvaart is hij 2weken van huis. De kleine mist hem altijd heel erg vraagt de hele dag door naar papa. Hij begint langzaam aan te praten.

Mochten er idd vragen zijn kunnen wij die misschien wel beantwoorden.

Groetjes Sandra mama van Niels

Terug
Bovenaan