vanaf nu (dec.)gaan we ervoor! mama proberen te worden! klets mee!

Hallo allemaal,
Leuk zeg om al julie erhalen te lezen. Ik zit in hetzelfde schuitjes als de meeste van jullie. Ben 26 jaar en al bijna 5 jaar getrouwd, we zijn al 9 jaar bij elkaar, dus wel tijd voor een kleintje. Lijkt me hartstike leuk, ik heb al wat langer de kriebels dan mijn man, maar hij is inmiddels ook helemaal positief.
In juni heb ik mijn laatste pil gehad en 10 januari is mijn NOD. Wat betreft de klusweek, ik vertel mijn man niet precies wanneer die is, zo probeer ik het nog redelijk spontaan te houden.
Leuk om op deze manier mijn verhaal kwijt te kunnen, wij houden het ook nog lekker geheim namelijk.
Succes allemaal en een vruchtbaar jaar toegewenst!
Groetjes, Daantje

Hallo,

Vandaag eindelijk ongi geworden (na bevalling in maart).
Heb dus eindelijk de kans om mijn nod te berekenen.
Nou ik zie wel hoe het loopt, wil het nog even spontaan houden, over een paar maanden als ik dan nog niet zwanger ben ga ik wel eens kijken naar de klusweek.

Meiden succes met jullie nod, hoop dat jullie snel zwanger zijn!!

Groetjes Linda

hey meiden,

mag ik hier ook meekletsen? Wij zijn in november 2005 met de pil gestopt, maar hebben niet echt geprobeerd. Hadden het gevoel een beetje van 'laat het maar spontaan gebeuren en een verrassing zijn. Nu zijn we echt klaar ervoor en willen niet meer wachten. Dec echt op de eisprong gelet en geklust, maar vandaag ongi, dus pech. Nu hebben we een afspraak bij gyneacoloog om over gepland zwanger worden te praten.
Ik ben bijna 31 en mijn verloofde 29. Wonen op corfu(griekenland) werken voltijds in ons hotel tijdens de zomermaanden, dus nu komen de 5 ideale maanden eraan om zwanger te worden zodat ik buiten het seizoen kan bevallen en mijn man erbij kan zijn. Dus nu moet het echt gaan lukken voor ons.

grappig feit: mijn vader heeft in belgie ( mijn moeder is half nederlandse, dus ik ben beetje mix) een scarabee. Dat is een egyptische kever (een dode) die hij gevangen heeft in egypte. Dat beestje staat voor vruchtbaarheid, en als je daar 7 keer rechtsom loopt en dan 7 keer linksom zou je binnen de twee maanden in verwachting geraken. Eind januari ben ik in Belgie. Man, ik ga dat proberen he. Alle hulp is welkom, hahaha
Nou, allemaal heel veel geluk. Omdat we pas dec echt zijn beginnen opletten op dat springend ei, zit ik dus nu in ronde 2
groetjes sita

Hoi Hoi,

hoe gaat het met iedereen hier, zijn er intussen al meiden zwanger? Of naar een ander onderwerp vertrokken? Ik ben benieuwd hoe het met iedereen gaat, ik heb +/- 9 januari mijn NOD, heb het idee dat ik ook ongi ga worden, maar het is pas de eerste ronde ook.......

quote: mamaJudy reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-12-2006 18:26:19'));

Hoi Line,

Wat grappig zeg alles hetzelfde!!! En nog meer meiden op 4 jan NOD zag ik, we kunnen er wel een aparte topic voor maken??
Ik heb dit keer wel het gevoel dat het raak is, maar ja ik weet ook dat je lijf je erg goed kan bedriegen hoor....
Ik heb vollere en gevoelige borsten en een beetje opgeblazen buik, dat heb ik soms ook wel voor de rode duivels komen, maar dat zou nu wel te vroeg zijn. Of ze komen eerder , niet te hopen hé! Ook wel grappig: mijn man zei dat hij het gevoel had dat het deze keer raak is. Terwijl ik over mijn gevoel nog niks gezegd had en hij normaal heel nuchter is en zoiets heeft van....we zien het wel en gewoon afwachten.
Lekker dat je een weekendje weg gaat, goede afleiding!!! Wij gaan eerst naar vrienden en dan met andere vrienden naar een groot feest, wordt wel gezellig denk ik.

Houden elkaar op de hoogte!! Succes met wachten!

Groetjes,
MamaJudy.

Hoi hoi,
Nou dit schreef ik dus ruim een week geleden enne........vandaag positief getest!!!!  Helemaal superblij hoor!! Ik wil jullie ook allemaal veel succes en hetzelfde geluk wensen. En ik kom hier af en toe nog wel ff meelezen om op de hoogte te blijven hoor. Of......ik zie jullie gauw op het sept forum, dat is nog beter natuurlijk.
Liefs, mamaJudy. (Nu gaat mijn forumnaam pas echt kloppen....)

hallo,

ik ben Angela en 23 jr oud, ben ook in sept gestopt met de pil om zwanger te kunnen worden.
ik heb op het moment geen partner en heb ook besloten alleen mijn kind op te willen voeden(ik weet dat dat niet makkelijk is).
ik heb een vraagje aan jullie damens: weten jullie misschien een site of zo of hebben jullie info over wat er allemaal bij komt kijken als je je kind alleen wilt opvoeden:instanties,oppas ect.

ik hoop snel wat reacties te krijgen als het lukt.

groetjes Angela

Sorry angelbaby, ik kan ja daar geen antwoord op geven, maar ik wil je wel feliciteren en veel geluk toe wensen, dapper hoor!!!

Liefs Lientje

Ps Ideetje misschien kun je een nieuwe discussie plaatsen, zodat je vraag meer opvalt.

Terug
Bovenaan