vanaf nu (dec.)gaan we ervoor! mama proberen te worden! klets mee!

hey meiden,

ben 24jaar moeder van zoontje 2jaar ben in november gestopt.
we gaan nu dus voor de 2e ronde altijd spannend nod op 4 januari!
erg leuk dat er zoveel meiden in het zelfde schuitje zitten .
dan kun je er tenminste ergens over praten want wij hebben het ook nog geheim
gehouden.geniet va de feestdagen en een vruchtbaar 2007!!!! groetjes payke

Hee mamaJudy,

We gaan helemaal gelijk op! Voor mij is het op 4 januari ook de 4e ronde en voor het eerste kindje, ik ben 25 jaar. Spannend allemaal he? Nog een week afwachten... Gelukkig zit het oud-en-nieuwweekend ertussen, dan gaan we gezellig met vrienden een weekendje weg. Dan hoef ik er ook niet zoveel aan te denken. Heb jij al 'signalen' dat je eventueel zwanger zou zijn? Ik heb echt helemaal niets, het kan nog komen maar ik lees vaak van vrouwen die eigenlijk al voelen dat ze zwanger zijn.
Nou ja, ik hoop het toch echt binnenkort mee te maken!

Liefs, Line

Hallo allemaal,
Ik ben Debby 26 jaar en heb en dochtertje (devoney) van 2 jaar.
Mijn vriend en ik willen al een tijdje heel graag een tweede en hebben nu de knoop doorgehakt omdat ik  vorige maand een vast contract heb gekregen bij mijn baan.
deze maand zijn we voor het  echt begonnen.. en ik ben nu op mijn    aan het wachten.. deze hadden eigenlijk  3 dagen geleden moeten komen, maar ze  zijn er nog  niet.
ik ga nog niet testen of  al te veel hopen want het is pas de eerste ronde na het stoppen met de pil dus het kan natuurlijk langr duren voor ze komen.

Ik  moet wel eerlijk zeggen dat ik van verschillende dingen last heb zoals: harde rand  in mijn ondebuk, weeig gevoel en een beetje misselijk al 1,5 week. maar ja dt zal wel tussen mijn oren zitten.

Iedereen een heel vruchtbaar 2007!!!

Hoi Line,

Wat grappig zeg alles hetzelfde!!! En nog meer meiden op 4 jan NOD zag ik, we kunnen er wel een aparte topic voor maken??
Ik heb dit keer wel het gevoel dat het raak is, maar ja ik weet ook dat je lijf je erg goed kan bedriegen hoor....
Ik heb vollere en gevoelige borsten en een beetje opgeblazen buik, dat heb ik soms ook wel voor de rode duivels komen, maar dat zou nu wel te vroeg zijn. Of ze komen eerder , niet te hopen hé! Ook wel grappig: mijn man zei dat hij het gevoel had dat het deze keer raak is. Terwijl ik over mijn gevoel nog niks gezegd had en hij normaal heel nuchter is en zoiets heeft van....we zien het wel en gewoon afwachten.
Lekker dat je een weekendje weg gaat, goede afleiding!!! Wij gaan eerst naar vrienden en dan met andere vrienden naar een groot feest, wordt wel gezellig denk ik.

Houden elkaar op de hoogte!! Succes met wachten!

Groetjes,
MamaJudy.

Hallo Juf anne,

Ik weet hoe het is om een man in de binnenvaart te hebben.
Mijn man vaart ook 2op en 2af. Hij is gelukkig thuis als de vruchtbare periode is.
Ik ben ook sinds november gestopt daarna 1dag ong geweest en nu na 4weken weer een dag of 5 zoals normaal, we gaan er nu voor.
Wij hebben al een zoontje van 1,5 jaar.
Wij wonen in Zuid-Holland en jullie.

Ik vind dit ook leuk om te doen zeker als ik 2weken alleen ben savonds als de kleine op   bed ligt.

Groetjes sandra mama van niels (1,5)

Dag Dames,

Heel toevallig maar mijn nod is toevallig ook 4 januari! Het is pas de  tweede ronde (moest eerst wel even het forum doorlezen om achter al deze vaktermen te komen) maar je weet maar nooit. Leuk hoor zo'n forum, we hebben het verder niemand vertelt, dus vind het erg gezellig om er zo toch over te kunnen kletsen.
Ik ben trouwens 26 en 7 jaar samen met mijn vriend. Wonen nu sinds een jaar in een eengezinswoning in een kindvriendelike wijk met genoeg kamers, dus we zijn er helemaal klaar voor. Ik zelf vond dat trouwens al veel eerder, maar mijn vriend twijfelde nog. Eerlijk gezegd zijn wij ook niet zo van het klussen, maar meer van het spontane, doen het trouwens ook niet altijd heel netjes om de dag. En jullie? Gelukkig zitten jullie allemaal in hetzelfde schuitje, en kan ik jullie heerlijk schaamteloos al dit soort dingen vragen.

Groetjes

Caitlin

Hoi Catlin,
Ik ben 27 en we zitten in ronde 6, 1e kindje. Wij zijn ook meer van de spontane klus, maar tegenwoordig niet meer. In onze klusweek klussen we om de dag en de rest vd maand is voor de spontane klus.
Veel klus plezier  in 2007!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan