vanaf nu (dec.)gaan we ervoor! mama proberen te worden! klets mee!

Hallo,

Ik ben Jacqueline, 29 jaar en sinds september gestopt met de pil. Ik heb al een dochtertje van 2,5 Esmee. We willen graag een tweede. Heb eerst mijn cyclus op gang laten komen en zijn deze maand echt begonnen met klussen. Mijn nod is 12 januari, ben deze week dus druk aan het klussen geweest. Gezellig om met jullie mee te kletsen. Succes iedereen die al snel z'n nod heeft.

Hallo,

Ik hoor jullie t allemaal hebben over je nod dag.
Helaas is het bij mij t geval dat ik deze niet weet!
Ik ben nl. in maart bevallen en sindsdien niet meer ongesteld geworden, dus rara.
Maar goed, ik ben sinds zaterdag gestopt met borstvoeding dus ik hoop dat binnenkort mijn cyclus op gang komt en ik ook eindelijk een nod kan berekenen.

Groetjes Linda

Dag allemaal,

Ik ben Natascha en 30 jaar.
Ook wij zijn bezig zwanger te worden en ik vind het reuze spannend.
Niemand weet het en dus is het fijn om hier eventjes lekker te kunnen kletsen. Ben gestopt met de pil, netjes ongi geworden paar dagen erna. Nu is mijn nod dag 2 januari, dus ben benieuwd. Heb wel een opgezwollen buik en hele gevoelige tepels tot het zere aan toe.
Klinkt dat bekend?

Groetjes en alvast een gelukkig en gezond en KNALLEND nieuwjaar gewenst..

Hoi Meiden,

graag zou ik ook nog mee willen kletsen?? Ik ben bijna 30 en mijn vriend is net 29 geworden. Wij wonen nu ruim een jaar samen en zijn net verhuisd, het huis is nog niet helemaal af, maar we willen nu graag papa en mama worden.

Ik ben net gestopt met de pil, nu de eerste ronde. Het is wel spannend hoor, en ik herken veel in de verhalen die ik hier lees,

Groetjes!

Beste allemaal,

Wat fijn om zoveel herkenbare verhalen te lezen...
Ook ik ben een beginneling. Wij zijn sinds september 2006 bezig....Elke maand is het weer spannend, maar tot nu toe is er nog niets gebeurd! Ben nu net weer ongesteld geworden. Deze maand beginnen we aan een nieuwe poging
Even een vraagje: Wanneer kun je het beste een klusweek houden?

groetjes!

Hoi Espritxx,

Volgens mij is dat 2 weken na de 1e dag van je menstruatie.
14 dagen na de 1e dag van je menstruatie heb je een eisprong (bij regelmatige cyclus) dus dan de meeste kans.

Groetjes Linda (mama van Nigel 07-03-2006)

Hoi Hoi allemaal,

Ik ben nieuw hier en wil ook graag mee babbelen...
Ik ben 22 woon samen met mijn vriend, zijn nu bijna 6 jaar samen en hebben een hondje.
Vanavond slik ik mijn laatste pil en gaat het dus  allemaal beginnen... ik en mijn vriend vinden het erg spannend allemaal.

Liefs PepperB

ik ga voor de volgende ronde. 4 jan was mijn Nod. Maar ben dus vandaag ongi. Jammer, maar op naar de volgende.

Terug
Bovenaan