Vanaf wanneer een positieve test

<p>Hallo dames,</p><p>Ik ben even benieuwd naar jullie ervaringen. Vanaf wanneer hadden jullie een positieve test? Ik had eigenlijk vandaag ongesteld moeten worden. Maar het is verdacht rustig! Normaal heb ik zo'n 3 dagen voor nod al spotting. Nu niks,nada,noppes.</p><p>Nu wil ik niet te vroeg juichen want het kan altijd zijn dat je cyclus even anders loopt maar mijn cyclus is al zolang ik mij herinner 27 a 28 dagen. Dus dit is een uitzondering voor mij.</p><p>Ik wil ook niet te snel testen omdat ik vaak hoor dat sommige vrouwen pas meerdere dagen later positief testen terwijl ze overtijd zijn, vandaar mijn vraag.</p><p>X </p>

Ik had vier dagen voor mijn NOD een licht positieve test! Dus je kan overwegen om morgenochtend met ochtendurine een test te doen. Maar als je je er fijner bij voelt om nog even een paar dagen te wachten, kan dat natuurlijk ook!
Ik ga voor je duimen dat je dadelijk een positieve test in handen hebt!

Hier ook enkele dagen voor nod positief naar als je jezelf kunt beheersen (kon ik niet haha) is wachten tot na de nod wel slimmer omdat het voor die tijd ook vals negatief kan zijn en het zelfs bij positief testen tot die tijd nog echt een hele grote kans is dat het misgaat. Dan tel je de minuten af tot na je nod dus eigenlijk weinig verschil met nu wachten ?

Ik had een dag voor nod een positieve test maar een week daarvoor had ik wel al een vermoeden toen ook al getest maar dat was negatief. En dag ervoor was nog wel heel licht streepje ik heb toen paar dagen later nog een keer getest en toen was het een stuk duidelijker. Spannend en succes 

Getest op NOD zonder dat ik echt vermoeden had van zwanger te zijn. Achteraf gezien was voor m'n NOD 's avonds rondlopen met openstaande broek mijn enige symptoom ? 

Ik wou vanmorgen testen maar durfde toch niet zo goed haha! En zo in het begin is ochtend urine toch het beste. Dus misschien morgen een nieuwe poging proberen haha.
Overigens nog steeds niks van een menstruatie te bekennen. Maar verder ook geen andere symptomen. Normaal wel veel last van borsten en pukkels maar ook dat is er nu niet. Ik ben reuze benieuwd waar dit heen gaat en wat vandaag gaat doen.

Ik ga voor je duimen farru?
Hopelijk morgen een positieve test voor je. 
Word je dubbel gegund want weet dat jullie al evenbezig zijn .
Wij hebben samen nog in de nod augustus 2019 enz gezeten .
Laat je wat weten als je heb getest??

Ik duim ook voor je Farru! Ik vond de 2voor5 van Kruidvat echt duidelijk.
Hier ondertussen 11w3d, volgende week termijn echo en NIPT. Heb nog steeds amper klachten trouwens buiten een opgeblazen buik. Dus geen klachten kan ook positief zijn!

Terug
Bovenaan